سلام دوستان

من دخترم، سی ساله و مجرد. مدتهاست تو شبکه های اجتماعی عضو هستم، از اون موقع که فیسبوک مد بود تا حالا، اما هیچ وقت عکس خودم رو روی پروفایلم نذاشتم با اینکه کسی مانعم نمیشد، اما شخصیتم کلا محافظه کار بود. 

الان یه کم مردد شدم که واقعا این همه محافظه کاری لازم بود؟، تا مدت ها خواهرم که یه کم اوپن مایند تره و راحت عکس میذاشت منو سرزنش میکرد که چرا خودت رو مخفی میکنی، این جوری کسی تو رو نمیشناسه. بر خلاف نظر خواهرم من هیچ وقت حس نکردم که دارم خودم رو مخفی میکنم و بیشتر از این جنبه نگاه میکردم که آشنایی های فضای مجازی که از روی عکس پروفایلم باشه اصلا بدرد نمیخوره و به جایی نمیرسه، که البته در مورد خواهرم متاسفانه همین طور شده و تا حالا نتونسته رابطه رو به ازدواج برسونه، اما من از طرف واسطه و دوست و همکار پیشنهادهای ازدواج داشتم. البته میتونه بخاطر شاغل بودن من هم باشه. چون دلایل زیادی میتونه دخیل باشه من نظر قطعی نمیدم. 

اما الان مساله من این هست که در آشنایی با واسطه و این ها همیشه از من عکس میخوان و من از فرستادن عکس به این طریق حس خوبی ندارم چون همیشه اول عکس میخوان بعد دو حالت داره یا ادامه میدن یا پی شو نمیگیرن که برام سخته و میدونم از ظاهرم خوش شون نیومده. 

در واقع ترجیح میدم عکسم روی پروفایلم باشه تا اون خواستگارها بدون اینکه من مطلع بشم قصدی دارن عکسم رو ببینن و اگه ظاهرم رو پسندیدن بعد با خودم در میون بذارن.

البته من چادری و محجبه نیستم ولی خیلی باز هم نمیپوشم. عکس هام همون جوری هستند که اطرافیان منو بیرون می بینن.

حالا نظر خانواده برتری ها در مورد عکس پروفایل گذاشتن دخترها چیه؟، اگه دختری تو این سن بخواد برای اولین بار عکس پروفایل بذاره اولین چیزی که به ذهن تون میرسه چیه؟، آیا عکس نذاشتن نشانه ی کمبود اعتماد به نفس یا خجالتی بودن نیست؟


مرتبط:

آشنایی در فضای مجازی، بعدش دیدار دنیای واقعی و نهایتا خواستگاری رسمی

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاط فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

پسران، ابراز علاقه به خودتون در فضای مجازی رو می پسندید ؟

در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی نشون بدم ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه) فرهنگ حضور در فضای مجازی (۱۳ مطلب مشابه)