سلام...

بذارین اول کمی باهام آشنا بشین، من یه دختر درونگرا هستم و خیلی کم پیش میاد راجع به مسئله ای با کسی صحبت یا مشورت بکنم، این مسئله یا مشکل یا هر چی که اسمش رو بذارین رو قبلا هم اینجا مطرح کردم چند ماهه پیش، ولی کمکی بهم نشد...

من الان حدودا ۶ ساله که توسط یه آدم مشکوک تعقیب میشم، نمی دونم من مشکل دارم، اون مشکل داره، یا داستانش چیه، هر چی اومدش من اهمیت ندادم، ولی هیچ تغییری تو وضعیت مون پیدا نشد، نه اون دست برداشت نه من حرفی زدم...! نمی دونم چرا هر جا برم اونم میاد، آخه مزاحمت یه هفته یه ماه یه سال، لعنتی الان ۶ سال شده، من این موضوع رو نمی تونم با خانوادم و دوستام در میون بذارم، بنا به دلایل شخصی و ...، خواهشا نگین توهم زدم و از این حرف ها، اگه می تونید راهنمائی بدید ممنون  میشم وگرنه که لطفا خواهشا چیزی نگید.

نگید کرم از خود درخت من ی دختر سر سنگین سر به زیر هستم، علاقه ای هم به جلب توجه ندارم ، تو مسیر هام اکثرا سرم پایینه، مریم مقدس هم نیستم...، هر وقت از خونه برم بیرون اونم میاد تا انتهای مسیرم دوباره برگشتم کم و بیش می بینمش...

خیلی سعی کرده بیاد حرف بزنه ولی من اهمیت ندادم و باز دوباره همون کارهای تکراری..‌.، هر دفعه هم با یه وسیله متفاوت میاد، کلافه شدم واقعا از دستش...

ممنون که وقت میگذارین و می خونین.


مرتبط:

یه پسر هست که دائم تعقیبم میکنه بدون این که محلش بذارم

یه پسر با این که شماره ی خونه مون رو داره بازم تعقیبم میکنه

چند ساله که یه پسر تعقیبم میکنه


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ابراز علاقه و خواستگاری مستقیم از دختر (۱۹ مطلب مشابه)