سلام
من 18 سالمه و ترم 2  دانشگاه هستم. چند وقت پیش یکی از دخترهای هم کلاسی ام خودش رو به من نزدیک می کرد و میگفت بیا بریم توی محوطه ی دانشگاه بشینیم و من هم با ایشون می رفتم. این دختر خانم با یکی از پسرهای دانشگاه دوست بود و من هم نمی دونستم تا اینکه یک روز به من گفت یکی از پسرهای دانشگاه از تو خوشش اومده و از من خواسته شماره ی تو رو بهش بدم و من هم مخالفت کردم و با این دختر خانم قطع رابطه کردم.
تا اینکه چند روز بعد این آقا پسر توی خیابون دنبالم کرد و میگفت وایسا باهات کار دارم و من هم خیلی ترسیدم و جوابش رو ندادم و سریع رفتم .تا اینکه یک روز یک دختر خانم که ارشد بودن و برادرشون هم توی همین دانشگاه بودن به من گفتن دوست برادرم شماره ی منزل تون رو برای امر خیر می خواهد و من هم بار اول گفتم نه من قصد ازدواج ندارم اما ایشون یکبار دیگه هم اومدن و چون اصرار کردن شماره ی خونه مون رو دادم. ( من فهمیدم که این آقا پسر همونی بوده که قصد دوستی با من رو داشته ) .
چند روز بعد این پسر دوباره افتاد دنبالم و حرف های عاشقانه می زد و من هم توجه ای نکردم بهش و فقط گفتم میری یا به مامور ها بگم بیان و ایشون هم رفت.
من حجاب دارم و اصلا به آقایون نگاه نمیکنم . سوال من اینه قصد این آقا چیه ؟ آیا رفتار من بد بوده ؟ لطفا کمکم کنین چون نمی تونم به کسی بگم .

مرتبط:

حدودا ۶ ساله که توسط یه آدم مشکوک تعقیب میشم

یه پسر هست که دائم تعقیبم میکنه بدون این که محلش بذارم

چند ساله که یه پسر تعقیبم میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)