سلام

من داستانم خیلی طولانیه ولی میخوام مهم ترین تصمیم زندگیم رو بگیرم. مشورت میخوام. من امسال سال اولی بود که کنکور دادم. راستش من تیزهوشان درس خوندم. از سال دهم آزمون میدادم و کتاب تست کار میکردم و تا بهمن وضعیتم عالی بود. 

قلمچی ترازهای بالای ۷۵۰۰ و اینکه انتظار دو رقمی و پزشکی و دندون داشتم ولی یهو بریدم. یهو میرفتم سمت کتاب حالم بد میشد و گریه میکردم، خلاصه بگم نتونستم بخونم و اصلا سمت کتاب هام نرفتم ۴ ماه آخر. 

حتی نمیخواستم برم سر جلسه ولی به اصرار مامانم رفتم و البته خوب تست نزدم. الانم نمیدونم چه کنم . حالم که خیلی بده، همه منتظر بودم بهشون خبر قبولی دانشگاه تهران بدم. میدونم تواناییش رو دارم ولی میترسم دوباره یه سال بمونم. سخته و منم کمی تنبلم. از نظر روحی حالم بده. چیکار کنم؟ بمونم یا برم یه رشته ای بخونم بالاخره. مثلا روانشناسی و ... .

میترسم بمونم، هم خسته م هم اصلا نتیجه زحماتم رو نگرفتم، همه ش گریه میکنم. حقم این نبود. زحمت ۳ سالم خراب شد، چون ۴ ماه آخر رو نخوندم. انگار همه چیز به باد رفته خیلی نا امیدم.

مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد


مرتبط با ترس قبول نشدن در کنکور:

دلم می خواد معجزه میشد و در جلسه کنکور حاضر نمیشدم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

به خاطر خیالبافی نتونستم حتی یک کلمه برای کنکور بخونم

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

از استرس کنکور دارم سکته میکنم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

سال کنکورم بدترین سال عمرم شده

اگه کنکور قبول نشم چیکار کنم؟!

میخوام دوباره کنکور بدم اما خانوادم میگن موفق نمیشی

ترس از کنکور! واقعا کنکور سخته؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)