سلام

من دختری ام در خانواده ای پر جمعیت، برادری دارم مذهبی و مهربان، اما شاید با توجه به کودکی که داشتیم یه مقدار خودخواه، مغرور و پرتوقع بار اومده، به هر حال برادرم هستن، منو هم حمایت میکنن اما به خاطر این رفتارشون زیاد بحث و دعوا داریم.

امروز تولدشون هست، من میخواستم ببرمش بیرون با انتخاب خودش براش لباس بخرم، اون متوجه شد و گفت من با این قیمت لباس میخوام، هر چیزی رو نمی پوشم، کیک هم باید خامه ای باشه! 

منم ناراحت شدم و بحث شد بین مون، میدونم حیلی بچه بازیه ولی هر دو بالای بیست و پنج سال مونه، با توجه به رفتارهای ناراحت کننده ای که داره و همین طور با اینکه خودش تولدم کادو نگرفته، چنین انتظاری ازم داره، اگر چه بخاطر غرورش بعدا گفت ازت انتظاری ندارم.

نمیدونم بابد براش چیزی بخرم یا نه، اصلا چی بگیرم؟، چون منم پس اندازم کم هست، بقیه کادو نمیگیرن . دلم میخواست شادش کنم، شاید خنده دار باشه سوالم اما واقعا نمیدونم باید چکار کنم، در ضمن خانواده مون بخاطر بیماری روانی یکی از برادرهام تقریبا عصبی هستن.

ممنون میشم راهنماییم کنید


مرتبط با خرید هدیه:

هدیه عروسی به پدر و مادر

در اولین سالگرد ازدواج ،‌برای شوهرم چه هدیه ای بخرم؟

بهترین هدیه برای مادرم چه چیزی میتونه باشه؟

چگونه میتوان با هدیه برای مردان لحظات هیجان انگیزی فراهم آورد؟

بیائید به هر مناسبتی هدیه بدیم

چه هدیه ای میتونه پسرها رو خوشحال تر کنه؟

خانم ها، از چه هدیه ای خوش تون میاد؟

سوال در مورد کادوهای سر سفره عقد

برای بار اول می خوام دایی بشم ، کادو چی بخرم؟

بحث در مورد کادو برای رسم مادر زن سلام


مرتبط با گله از برادر:

دوست دارم برادرم یه حامی باشه برام اما ...

موضع ام در مقابل برادرم چی باید باشه؟

اخلاق و رفتار برادرم برام قابل هضم نیست

متوجه شدم برادر کوچکتر از خودم سیگار می کشه

دعا کنید که برادرم اخلاقش درست بشه

به خاطر فرق گذاشتن های مادرم، از برادرم متنفرم

چرا من به جای یه برادر خوب باید یه دشمن داشته باشم؟

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

نمی توانم روی خواهران و برادرانم تاثیر مثبت بگذارم

بد اخلاقی برادرم باعث شده ازش متنفر بشم

برای برادرم مهم نیستم

برادرم آبروم رو پیش پدر مادرم برده

برادرم گفت دیگه خواهری به اسم من نداره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) راهنمای خرید هدیه (۴ مطلب مشابه)