سلام

از برادرم گهگاهی متنفرم ، گاهی هم بی تفاوتم اما هیچ حس دوست داشتن تو وجودم نیست. بعضی وقت ها هم دلم واسش میسوزه. مشکل من با این برادر این هست که مدام در حال عصبانیته، نمیشه حرفی زد تو خونه ، همه ازش میترسن حتی مادرم.

هیچ صحبتی با هم نداریم ، همیشه هم تنهای تنهاست ، یعنی خودش این طور خواسته از بس اخلاق بدی داره. دور از انصاف نباشه یه جاهایی خوبه اما خوبیش اندازه یه مورچه است مقابل اخلاق بدش.

ایشون از همون بچگی همه چی واسش فراهم بوده و در حالی که بقیه اعضای خانواده این طور نبودن. تا یه جر و بحث خواهر برادری پیش می اومد یا کتک کاری میکرد یا هر چی دم دستش بود پرت میکرد یا می شکوند احترام بزرگتر کوچیکترم حالیش نبود و زور میگفت .

مثلا اگه ما حمام بودیم اون میخواست بره حمام حتی اگه تموم نکرده بودیم باید در می اومدیم تا آقا بره حموم این یه نمونه شه. من که حاضر جواب بودم اگه حرف زوری میزد جواب میدادم با کتک مواجه میشدم تا الان که بزرگ شده کتک کاری نیست قلق اخلاقش اومده دستمون که عصبانی بشه سکوت کنیم .

اما از اینکه یه ترسی رو همه اعضای خانواده از این برادر هست باعث شده که ازش متنفر شم و همچنین به خاطر اخلاق بدش. اینا رو گفتم که به آقایون بگم لطفا مهربون باشین با خانوادتون با خواهر و مادرتون مهربون باشین و خدمت کنید اینکه برا بقیه مهربون باشی چاکر و نوکر باشی اما به خانواده ت که می رسه بد اخلاق میشی هیچ چیز جز کینه و نفرت نمیاره.
برادر مهربان باش


مرتبط با گله از برادر:

دوست دارم برادرم یه حامی باشه برام اما ...

موضع ام در مقابل برادرم چی باید باشه؟

اخلاق و رفتار برادرم برام قابل هضم نیست

متوجه شدم برادر کوچکتر از خودم سیگار می کشه

دعا کنید که برادرم اخلاقش درست بشه

به خاطر فرق گذاشتن های مادرم، از برادرم متنفرم

چرا من به جای یه برادر خوب باید یه دشمن داشته باشم؟

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

نمی توانم روی خواهران و برادرانم تاثیر مثبت بگذارم

برای برادرم مهم نیستم

برادرم آبروم رو پیش پدر مادرم برده

برادرم گفت دیگه خواهری به اسم من نداره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)