سلام دوستان

راستش من به خاطر شرایط ظاهری ای که دارم حس میکنم نمیتونم یه دختر رو برای ازدواج جذب کنم، برای همین هم همیشه به خودم میگم تو تا ابد تنها خواهی موند بعد این باعث میشه به خودم بگم تو که هیچ راه دیگه ای برای برطرف کردن نیاز جنسی ات نداری و این استدلال باعث میشه دست به خ.ا بزنم (خدا منو ببخشه)

نگید اعتماد به نفس داشته باش و خودت رو کوچیک نبین چون طی چند سالی که توی دانشگاه بودم دیدم که هر کدوم از دوستام که خوش قیافه تر بودند تونستند هر کی رو که دوست داشتند جذب خودشون کنند و چند تایی شون هم ازدواج کردند ولی من هیچ وقت از دخترا واکنش مثبتی ندیدم. نه اینکه بخوام باهاشون دوست بشم. نه. ولی خوب مثلا شنیدم که میگند فلانی چرا این جوریه یا حس میکنم همش دارند منو مسخره میکنند.

از اون ور هم که با این شرایط اقتصادی ای که هست با این که دوست دارم ازدواج کنم ولی هیچ کس به من دانشجوی بی همه چیز زن نمیده.  شاید الان یه سری بیاند بگن که تلاش کن و برو دنبال کار و ... ولی من انگیزه ای برای هیچ کاری ندارم. چند وقتیه که هیچ چیز برام مهم نیست و فقط به این فکر میکنم که زندگیم یه جوری تموم بشه.

چند جا رفتم پیش مشاور ولی فایده ای نداشته.

نمیدونم باید چیکار کنم....


مرتبط :

از دید خانم ها ، ظاهر تازه دامادها چطور باید باشه ؟

ظاهر برای دختر ها چقدر مهمه؟

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

تو جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

تا چه اندازه قیافه واسه دخترا برا ازدواج مهمه

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) جلب نظر دختر برای ازدواج (۱۰ مطلب مشابه)