سلام

یه دخترم که بچه ی طلاقم متاسفانه , راستش علت اینکه اومدم حرف بزنم باهاتون فشاری هست که دو سه سالی میشه روی من هست , تا پیش دانشگاهی بچه ی درسخونی بودم و خدا رو شکر تونستم به هدفم برسم , دخترای دبیرستان از اینکه بهشون پیشنهاد دوستی میدادند یا خواستگارایی که داشتن تو کلاس بحث میکردن من با خودم میگفتم چون تو همش سرت به درسه و تو خونه ای کسی تو رو نمیبینه و کلا زیاد تو فاز ازدواج و این بحث ها نبودم , ولی وقتی اومدم دانشگاه دیدم بعضی از دخترامون که قیافه ی معمولی تری دارن کلی خاطر خواه و خواستگار و پیشنهاد دوستی دارن , دروغ نگم حرصم گرفته بود .

الان سال سوم دانشگاهمه و من تعجب میکنم، مگه میشه یه پسر فقط یه پسر منو دوست نداشته باشه ؟ مگه میشه ؟ پیشنهاد دوستی قبول که نمیکنم ولی میخوام ببینم چرا حتی مورد قبول یه نفر تا حالا نبودم ؟ راستشو بگم ؟ از اینکه میبینم مورد پسند پسری نبودم اعتماد به نفسم خیلی پایین اومده , صورتم رو نگاه میکنم , اندامم رو نگاه میکنم میبینم از خیلی ها بهترم , دوستام ازم میپرسن تو تا حالا چند تا پیشنهاد یا خواستگار داشتی، من میگم هیچی اونا فکر میکنند سر به سرشون میذارم به حرفم باور نمیکنند . 

تو دانشگاه متوجه نگاه چند نفر شدم اما چرا نمیان جلو الله اعلم , الان تو اجتماعم , اصلا اگه پسری بخواد بیاد خواستگاری اولش که متوجه ی طلاق پدر و مادرم که نمیشه پس چرا نمیاد؟ اگه بیاد و خودم بهش وضعیت خانوادگیم رو بگم و بره برام هضم میشه , امروز رفته بودم بیرون کلی دختر و پسر رو دیدم که با هم هستند راستش رو بخواید وقتی اومدم خوابگاه از تنهایی , از اینکه اصلا دیده نمیشم گریه کردم , من حس میکنم فامیلامون بخاطر طلاق نمیان جلو اما من چه گناهی این وسط دارم ؟ 

منم دوست داشتم سایه ی پدرم از بچگی بالای سرم بود , منم دوست داشتم مسافرت برم , دوست داشتم با پدرم روی یه سفره غذا میخوردم , دوست داشتم وقتی رتبم و رشتم اومد اون لحظه بابام کنارم باشه , ای خدا .. 

خیلی ممنونم که به حرفام گوش کردید 


مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم


درد دل های فرزندان طلاق:

نمی تونم بعد از ازدواج پدرم، باهاش زندگی کنم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

فرزند طلاقم، از آدم های دور و برم خوشم نمیاد

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

من حس میکنم زندگی رو باختم

احساس میکنم تو یه ماجرای دو سر باخت قرار گرفتم

چون فرزند طلاقم نمی تونم خواستگاران خوبی داشته باشم ؟

چرا بعضی ها فکر می کنن بچه های طلاق به درد ازدواج نمی خورن ؟!

در اسلام در مورد حق و حقوق بچه های طلاق چیزی بیان شده

نگرشتون در مورد ازدواج با دختری که والدینش طلاق گرفتن چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه) مسائل فرزندان طلاق (۱۰ مطلب مشابه)