سلام

من دختری 25 ساله هستم همیشه دختری با آبرو بودم و حجابم رو رعایت کردم تو دانشگاه یا تو محله همه رو سرم قسم میخورن ولی یه بار یه ادم بی ابرو اذیتم کرد کسی که مشاور یکی ازموسسات معروف بود .

من فکر کردم برای ازدواج میخواد بیاد جلو با هم چت کردیم و من نمیدونستم اون حرف هارو بزنه فهمیدم قصدش رابطه با منه، باهام تلفنی حرف زد این ها یهو برام پیش اومد. شاید یه هفته ،باورتون نمیشه چه پیشنهادی بهم داد از اندامم تعریف کرد و... 

وقتی فهمیدم قصد و نیتش چیه گفتم دیگه با من کاری نداشته باش از خودم بدم میاد، به خدا دختر بدی نبودم سریع کاتش کردم نمیدونستم اون داره سکس چت میکنه نمیدونستم حرامهو توبه کردم ازخدا کمک گرفتم ولی هنوز عذاب وجدان رهام نمیکنه یه بار ما تو محل کارش همدیگرو دیدیم خیلییییییی کوتاه بخدا دختر بدی نبودم و نیستم فکرکردم قصدش خیره ولی اینطوری از اب دراومد متاسفانه این اقا تو محل ما زندگی میکنه ولی هیچ ادرسی ازمن نداره مشکل من اینه که به تازگی قراره برام خواستگار بیاد خیلی میترسم باید این موضوع رو چطور عنوان کنم آخه بدبختی اینه که من اصلا اهل این چیزا نبودم و نیستم.تو رو خدا کمکم کنید.این هم دوستی میشه؟


مرتبط:

چطوری باید برای ازدواج با یه دختر وارد دوران آشنایی بشم؟

چه جوری دختری پیدا کنم که مهربون باشه

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چطوری یک دختر واقعا مومن پیدا کنم؟

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)