سلام

سوالی مطرح شده که نمی تونم ارسالش نکنم ، چون موضوع مهمی به نظر میرسه . منتهی باید یه تغییراتی بهش بدم .

کاربری سوال کردند که وقتی یه پسر به دختری میگه هیکل شما س.ی هست یعنی چی ؟ یعنی از زیبایی و جذابیت اون دختر تعریف کرده یا نه از فقط از نظر جنسی  ؟ ، مثلا وقتی سر کار یا کلاس ، کسی اینو به یه دختر بگه ، باید چه واکنشی نشون بده ؟


مرتبط:

در برخورد با دختران از کلمه "خوشگله" زیاد استفاده میکنم!

فریب دختران:

ترفندهایی پسران دخترباز برای سوء استفاده از دختران صاف و ساده

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

باید عکس از کل بدنت رو بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

نگرانی در مورد سوء استفاده از احساس خانم ها

ازدواج با دختری که قبلا ازش سوء استفاده جنسی شده

چرا بعضی از دخترها آگاهانه میرن دنبال پسران سوء استفاده گر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)