سلام

میخواستم تجربه هایی که درباره ی این رفتار آقا پسران دارید رو توی این پست بنویسید. فرقی هم نمی کنه چه آقا هستید چه خانم اگه تجربه ای در این زمینه دارید بنویسید.

گاهی پیش میاد نمیدونم به اینجور پسرایی برخوردید یا نه ، میبینیم یه پسری با تقریبا بیشتر دخترای دور و برش خیلی راحت حرف می زنه و شوخی می کنه و خلاصه با همه شون یا بیشترشون میگه و میخنده اما تنها در مقابل یه دختر خجالتی و کم حرف میشه و سعی میکنه زیاد حرف نزنه و خلاصه خیلی حفظ شخصیت میکنه در مقابل اون یکی ( مثلا توی محیط کار یا دانشگاه یا فامیلی یا هر محیط  و شرایط دخترونه پسرونه ای ) .

حالا سوال اینه که به نظرتون چرا در مقابل اون یه دختر اینطوری میشه ؟ خانم ها شما موردی داشتین که این طوری بوده باشه اگه بوده فکر میکنید چرا ؟ آقایون شما چی ؟ موردی بوده که این طوری بشید؟ اگه بوده چه جور دختری بوده و شماها با چه جور دختری اینطور برخورد میکنید.

البته اینم بگم دختره برج زهرمار نیست که بگید اگه بریم سمتش میزنه له مون میکنه. مذهبی شدید هم نیست که بگیم به خاطر مذهبی بودن و این حرف هاست. گاها شاید اون دختر پوشششم نامناسب هم باشه ( خلاصه یکی از همین هزاران دختری که هر روز همه جا میبینم )اما باز میبینید که پسره در مقابلش خیلی کم حرف میشه و خجالتی با اینکه کلا اخلاق پسر به طور عمومی پرحرف بودن و شیطنت و اینها هم توش داره. و با بیشتر دخترا هم صمیمی میشه زود.

ضمنا پسری که اسم کوچیک بقیه دخترا رو صدا بزنه در محیط کار یا دانشگاه یا هر چی از این قبیل اما به اون یه دختر که میرسه اسم فامیلش رو با پیشوند خانم صدا میکنه. واقعا دلیلش چیه؟ در صدا کردن دختر به اسم کوچیک یا به اسم فامیل چه جوری بین خانم های دور و درتون تفکیک قایل میشید؟

بحث من شناخت روحیه ی پسر در اینجور موارده و مطالب بالا رو گفتم که نرید تو فاز پوشش و مذهبی بودن دختر و نمیدونم برج زهر مار بودن و این حرفا. یه بحث کلی هست پس لطفا به لحاظ تجربه هایی که کردید و به لحاظ روانشناختی جواب بدید.

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)