سلام

تو رو خدا یکی کمک کنه من دیگه دارم دیوونه میشم ، من پشت کنکوریم و 18 سالمه ، به نظرتون تو این سن خیلی محدودیت لازمه؟ یعنی منظورم اینه که من هنوز برام گوشی نخریدن میگن جامعه خرابه ،‌ یا مثلا با لپ تاپ هم که میرم تلگرام توی گروه هایی که دختر و پسرای هم سن من با هم هستیم هی مامانم گیر میده که اگه چت میکنی عکس خودتو نذار ، اسم خودتو نگو حرف بی ادبی نزن و ... .

بابا بخدا همه ی دوستای من توی همچین گروه هایی هستن ، تازه واس اونا بدتره کار به دوستی و ... هم میکشه اون وقت من بدبخت که اهل کاری نیستم و فقط واسه شوخی میرم این جور گروه ها هنوز برام گوشی نخریدن میگن زوده .

حتی واسه سر کوچه رفتن هم باهام میاد مامانم !!! یعنی خیلی کنترلم میکنن ، میترسم یه وقت عقده ای شم سر لجبازی با این مسخره بازی های اینا هم که شده گوشی خریدن بد جور تلافی کنم .

به نظرتون چیکار کنم که اعتمادشون رو جلب کنم ؟ بخدا دیوونم کردن؟

مرتبط:

بلند خندیدن باعث خراب شدن وجهه ی دختر میشه؟

نظر شما در مورد دخترهای فعال اجتماعی که در شهر معروف شدند

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید

خنده ها و شوخی های زیاد دختر مورد علاقم نگرانم کرده

دلیل خنده های دختران به من چیه ؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره ؟

من یک دختر خنده رو هستم

یه دختر همیشه خنده رو باشه‌ اشکالی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)