سلام عرض میکنم خدمت تمام خانواده برتری ها
میخواستم ازتون در مورد مساله ای که این روزا واسم پیش اومده مشورت بگیرم . بنده پسری 34 ساله هستم و مجرد .
شاغل در یک کارخونه  هستم و چند وقت دیگه حدودا سابقم 10 سال میشه . چون مجرد بودم و با خانواده زندگی میکردم هر چی در آوردم پس انداز کردم و قسمتی از اون پس انداز بعلاوه مقداری وام تا الان حدود 160 ملیون شده و بقیش هم جایی گیر افتاده که حالا حالاها امیدی به آزاد شدنش نیست . البته این مبلغ با وام به 200 میلیون خواهد رسید .
ابتدا قصد داشتم یه آپارتمان بخرم و ازدواج کنم ولی به دلایلی منصرف شدم . حالا سوالم از شما اینه که با این پول چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟ کلا چه کار سودآوری باهاش میشه کرد؟ اینم بگم که هیچ حرفه ای هم بلد نیستم . شرایط کاریمم جوریه که دو روز کار میکنم دو روز آف دارم .
راستی هر راهی جز سپرده کردن تو بانک و دریافت سود به نظرتون میرسه بفرمایید .
خیلی خیلی ممنونم

بیشتر بخوانید ...

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری

در حال حاضر بهترین روش سرمایه گذاری چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)