سلام.
یه دختر مجرد با سی میلیون تومن پول چه سرمایه گذاری کنه؟
من چهار ساله معلمم و به جز هزینه های ادامه تحصیل و کمی خرج خودم اینقدر پس انداز کردم. حالا نمی دونم چه سرمایه گذاری باهاش بکنم.
بعضی ها میگن ماشین بخرم
بعضی ها هم گفتن نگه دار وقتی ازدواج کردی اول زندگی ببین چی کسر دارین.
بعضی ها هم میگن طلا بخرم
هر کی یه چیز میگه!
من خیلی از اقتصاد و سود و... سر در نمیارم. ساکن شمال هستم. به نظرتون چه کار کنم؟


مرتبط :

در شرایط فعلی اقتصادی چی بخریم ارزش پول مون حفظ بشه؟

در حال حاضر بهترین روش سرمایه گذاری چیه؟

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری

در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنم ؟

کسب و کار پردرآمد با سرمایه گذاری 5 میلیونی

کجا سرمایه گذاری کنم؟

خرید چه نوع ملکی برای سرمایه گذاری خوبه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)