با سلام
میخوام یه کاری و شروع کنم ، یعنی یه مغازه اجاره کنم و یه کاری برای خودم داشته باشم.
ولی موندم چی باشه !! یه چیزی که سرمایه اولیه زیادی نخواد. در حد 4-5 میلیون .

میخواستم ببینم کسی می دونه فروش سیسمونی چطوره! یعنی از مراحل خرید جنس تا رسوندنش دست مشتری. اینجور که شنیدم لازم نیست جنس ها رو از قبل بخری .مشتری از نمونه انتخاب میکنه.
ممنون میشم اگه کسی خودش یا دوست و آشنایی داره تو این شغل راهنماییم کنه. اگه هم پیشنهاد شغل های بهتری داشتین خوشحال میشم بهم بگید.

فقط بگم که من دخترم. تیپ و شخصیتمم به بعضی شغل ها نمیخوره. مثلا خیلی ها میگن لوازم آرایشی ! ولی بدرد من نمیخوره. چون ظاهر ساده و معمولی ای دارم. بیشتر تیپم به اداری و پشت میز نشینی میخوره.

لیسانس مدیریت دارم. چند سال تو شرکتها کار کردم ولی حقوقش خیلی کمه. و از طرفی دوست دارم خودم مستقل باشم.
ممنون میشم راهنمایی ام کنید


مرتبط با سرمایه گذاری:

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

بررسی ایده کسب درآمد از فروش جوجه به مرغداری ها

سودآوری با 30 میلیون سرمایه در عرض 3 ماه

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)