به نام خدا

سلام

من پسری هستم ۲۵ ساله، دانشجوی حقوق، در حال حاضر یک کاسبی در مغازه داریم و ماهانه حدود ۳ میلیون تومن برای من میمونه، جوون های امروز بعضی هاشون پر توقع هستن، علت اصلی اش هم به نظرم شبکه های اجتماعی، الگو قرار دادن آرتیست ها و اعتقاد نداشتن به صبر هست، خوب این مقدمه چینی رو کردم تا چی بگم؛

منم یکی از همون جوون ها هستم، ولی هدف از ثروت مند شدنم بحث های مادی نیست، بیشتر دوست دارم کارآفرینی کنم، و از این مسائل چند روز پیش با پدرم صحبت کردم، گفتم هر راهی نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه داره، نیاز به صبر چند ساله، پدرم گفت میتونی یه کاری کنی، گفتم چی، گفت میتونی جوجه یک روزه بخری، به مرغداری ها بدی، بزرگش کنن، بعد که مرغ شد و فروختن، شصت هفتاد درصد برای خوشون بر میدارن، بیست تا سی درصد برای تو میمونه.

من حساب کردم، دیدم اگه به جز رقم خرید جوجه یک روزه (۲ هزار تومن فکر کنم)، فقط ۲ هزار تومن دیگه بمونه، یعنی سرمایه اولیه من بعد از مدت زمان انجام پروژه دو برابر میشه، مثلا فرض کنید من ۲۰ میلیون دارم، بر ۲ هزار تقسیم میکنم و میشه ۱۰ هزار تا، یعنی ۱۰ هزار تا جوجه، حالا این ها رو بدم و بزرگ بشن و بفروشه و به من بابت هر مرغ ۴ هزار تومان بده، میشه ۴۰ میلیون، البته البته میدونم تلفات و سختی های خودش رو داره، فقط خواستم‌ بپرسم این کار شدنیه؟

یعنی اصلا مرغ داری ها قبول میکنند؟، با خودم میگم آخه اون مرغ دار که خودش ۳۰۰ میلیون سرمایه گذاشته چه نیاز به ۲۰ و ۳۰ میلیون من داره آخه؟

لطفا در صورت اطلاع حتما راهنمایی کنید ، خواهش میکنم راهنمایی کنید

من طرح هایی مثل گوسفند رو بررسی کردم که بخاطر دلایلی مثل نیاز به صبر، و دردسر های زیادش پشیمون شدم.


مرتبط:

ایده های زیادی دارم، چون پولدار نیستم نمی تونم کامل شون کنم

ایده ها، خیالات یا آروزهای دست یافتنی؟

ایده های شما برای کارآفرینی

میخوام از ایده های اقتصادی تون واسه م بگین

یک ایده خوب برای چند هدف خوب

تجربیات و ایده های شما در مورد کسب و کار خانگی؟

اگه ایده هام را عملی کرده بودم خیلی پیشرفت کرده بودم

درخواست ایده برای کسب در آمد از طریق طراحی و برنامه نویسی وب

ایده جدید برای کار در منزل بدون سرمایه

تجربیات و ایده های شما در مورد مدل مدیریت اقتصادی خانواده


مرتبط با سرمایه گذاری:

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

سودآوری با 30 میلیون سرمایه در عرض 3 ماه

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه) ارائه و بررسی ایده ها (۵ مطلب مشابه)