سلام

من یه پسر 26 ساله و مجرد  هستم. از بازدیدکنندگان خاموش این وبلاگم و تقریبا چند روز یه بار سری میزنم و پست ها و کامنت های دوستان رو میخونم و چون افراد و نظرات منطقی زیادی اینجا دیدم تصمیم گرفتم منم سوالمو اینجا مطرح کنم.

لیسانس یه رشته مهندسی هستم ولی فعلا کار مرتبط با تحصیلاتم پیدا نکردم. وضع مالی پدرم خوبه خدا رو شکر خودمم طی این چند سال یه مقدار پول جمع کردم . با توجه به اینکه امیدی به پیدا کردن شغل ندارم تصمیم گرفتم خودم یه کار و کاسبی راه بندازم.

اما در انتخاب شغل دچار تردید شدم با توجه به سنم هم از طرف خانواده فشار میارن که ازدواج کنم که البته خودمم بی میل نیستم ولی دوست ندارم تا وضعیت کارم تثبیت نشده به ازدواج فکر کنم ولی واقعا نمیدونم سراغ چه کاری برم ؟

هر روز یه ایده و فکر جدید میاد تو ذهنم ولی تا شب نشده به این نتیجه میرسم که فلان شغل بهتر از اینه ! البته این نکته هم بگم پدرم هم میتونه برای راه انداختن کار و کاسبی از لحاظ مالی  کمکم کنه ولی واقعا سردرگمم.

شما دوستان اگه ممکنه بهم کمک کنید شاید نظرات شما در مورد کار و کاسبی ایده آل و البته سود آور بتونه بهم کمک کنه .

اگه شما پول ( حدودا 30 میلیون ) داشته باشید میرید سراغ چه کاری ؟

پیشاپیش از نظرات همگی ممنون


بیشتر بخوانید ...

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری

در حال حاضر بهترین روش سرمایه گذاری چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) معرفی مشاغل (۳۰ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)