سلام

من پسرم و 19.5 سالمه ، امسال دوباره میخوام کنکور بدم و رشتم ریاضیه. حدود 20 میلیون تومن پول دارم. خانواده پولدار ندارم . پول رو از طریق بیمه دریافت کردم (تصادف). با یکی از دوستام تو شهرمون و یه سایت تخفیف گروهی زدیم که داریم روش کار میکنیم. تو این زمینه حدود 2 سال فعالیت داشتم.

به نظر شما برای دانشگاه توی شهر خودمون بمونم ؟ دولتی یا پیام نور ؟ پیام نور اگر کلاس نداره برای کار بهتر نیست؟ یعنی راحت تر بتونم کار کنم. پولم رو هم کجا سرمایه کنم؟ بانک بذارم یا کارهای دیگه بکنم ؟

ممنونم


بیشتر بخوانید ...

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری

در حال حاضر بهترین روش سرمایه گذاری چیه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)