سلام به همگی

یه مشورت می خواستم بکنم آقای مدیر اگه شما هم نظر بدین خیلی خوب میشه؟ من پسری هستم که یه چاپخونه دارم و 6  7 میلیون هم پول دارم. میخوام با این پول یه کاری کنم که برام درآمد بیاره ، خواهش می کنم اگه نظری دارین بگین؟

ممنون از همگی


بیشتر بخوانید ...

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری

در حال حاضر بهترین روش سرمایه گذاری چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)