سلام

واقعا کمک به هم فکری دارم!! من یه اپارتمان  دارم که میخوام بفروشمش چون واقعا از اپارتمان نشینی خسته شدم! خلاصه بگم که اگه با قیمت این خونه داخل شهر بخوام خونه بگیرم بازم اپارتمان گیرم میاد, بخاطر همین تصمیم گرفتم یک خونه ویلایی که ده کیلومتر از مرکز شهر فاصله داره بگیرم, قیمت اپارتمان خودم هشتاد میلیونه و خونه ویلایی پنجاه میلیونه. و حدودا سی تومن برام باقی میمونه...

حالا سوالی که از شما دارم اینه که بنظرتون با  باقی پولم ماشین بخرم که دوری از شهر جبران بشه یا پولمو بزارم بانک و سودشو بگیرم؟ چون واقعا هم به ماشین و هم به پول ماهیانه نیاز دارم ولی نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم...

ممنون میشم راهنماییم کنید 


مرتبط با سرمایه گذاری:

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

بررسی ایده کسب درآمد از فروش جوجه به مرغداری ها

سودآوری با 30 میلیون سرمایه در عرض 3 ماه

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) خرید خودرو (۲۰ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)