سلام

دختری 18 ساله ام که سطح مالی متوسطی داریم و ساکن شهریم ، از 12 سالگی بین من و پسر عمم رابطه عاشقانه ای شروع شد که تا امروز ادامه داشت ، پسر عمه م اصرار داره تا اخر امسال نامزد کنیم ولی من به دلایلی دو دلم .

24 سالشه و در نیروی انتظامی مشغوله ، در واقع کار دولتی و خونه ای که از پدرشون به ارث رسیده و ماشین دارن ، موضوع اخلاقشه ، من طی این چند سال متوجه شدم خیلی شکاکه و حساس ، که از علاقه زیاده ، مثلا اصرار دارن من دانشگاه نرم یا حداقل دانشگاه بانوان برم ، کارم باید طوری باشه که با مردا در ارتباط نباشم ، رفتاراش خیلی بچگانه ست ، با وجود علاقه زیاد به من ، بیشتر مواقع از تهمت هاش دلم میشکنه .

واقعا تو این چند سالی خیلی اذیت شدم اما موضوع اینه که منم بهش شدیدا علاقه دارم ولی مطمئنم ازدواج باهاش مطمئنا مشکلاتی برام بوجود میاره ، باید بخاطر حساسیت هاش قید خیلی از آرزوهام رو بزنم ، کار پر درآمد مسافرت های خارج از کشور ، لباس شیک پوشیدن ، البته اینم بگم که پسر عمه م واقعا عادم خوبیه ، اهل رفیق بازی خلاف سیگار پوشیدن لباس های جلف و ... نیست .

من و اون از زندگی بعد ازدواجمون یه رویا ساختیم ، ولی من میترسم بعد ازدواج اخلاقش عوض شه ، همه اطرافیانم میگن عشق بعد ازدواج کمرنگ میشه و من از اون فقد یه خدا ساختم ، از طرفی اصرار داره همین امسال نامزد کنیم و اگه من ازش وقت بخوام مشکوک میشه  ، بفهمه دو دلم داغون میشه ، از طرفی میترسم اگه با کسی غیر از اون ( حتی اگه بهترم باشه) ازدواج کنم پشیمون بشم و نتونم فراموشش کنم به شوهرم خیانت بشه ، چیکار کنم ؟ 


مرتبط با ازدواج عاقلانه یا عاشقانه:

رد کردن خواستگارانم به امید ازدواج با پسر مورد علاقم عقلانیه؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

آسیب های برخاسته از عشقِ قبل از ازدواج

می خوام عاشق بشم، بعد ازدواج کنم

من میتونم با یک ازدواج سنتی عاشق شوهرم بشم؟

اگر بعد ازدواج عاشقش نشدم چه گلی به سرم بریزم؟

اومدیم و این عشق بعد ازدواج به وجود نیومد!

آیا عشق بعد از ازدواج از بین میره؟

ازدواج عاشقانه یا ازدواج عاقلانه

باید عاشق بشم بعد ازدواج کنم یا بعد ازدواج عاشق میشم؟

ازدواج باید عاقلانه باشه نه عاشقانه

کدوم ازدواج با دوام تره ، با عشق یا سنتی؟

ادم عاشق بشه ازدواج کنه بهتره یا ازدواج کنه عاشق بشه؟

در ازدواج می خوام عقلانی شروع کنم و با احساس پیش برم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با نظامی (۲۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)