سلام

پسری هستم 27 ساله، خانواده بهم گیر دادن که باید ازدواج کنی. شدید هم گیر دادن. ولی مشکلی که من دارم خیلی حاده، مشکل من اینه که هیچ وقت تا حالا نتونستم عاشق بشم. تا این سنم چند تا دوست دختر هم داشتم ولی واقعا عاشق هیچ کدوم شون نبودم.

فقط برای وقت گذرونی باهاشون دوست میشدم. اما نیاز جـ من شدیدا بالاست. یعنی هیچ هدفی از ازدواج ندارم بجز رفع این نیاز  . خودمم میدونم این کارم اشتباست  . تا حالا نشده هیچ حسی به هیچ زنی داشته باشم بغیر از مسائل جـ . حالا میخوام یه راهی چیزی بهم نشون بدین تا لااقل بتونم عاشق بشم بعد ازدواج کنم .

ممنون

بیشتر بخوانید ...

رد کردن خواستگارانم به امید ازدواج با پسر مورد علاقم عقلانیه ؟

آسیب های برخاسته از عشقِ قبل از ازدواج

من میتونم با یک ازدواج سنتی عاشق شوهرم بشم ؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد ؟

اگر بعد ازدواج عاشقش نشدم چه گلی به سرم بریزم؟

اومدیم و این عشق بعد ازدواج به وجود نیومد !

آیا عشق بعد از ازدواج از بین میره ؟

ازدواج عاشقانه یا ازدواج عاقلانه

باید عاشق بشم بعد ازدواج کنم یا بعد ازدواج عاشق میشم؟

ازدواج باید عاقلانه باشه نه عاشقانه

کدوم ازدواج با دوام تره ، با عشق یا سنتی ؟

ادم عاشق بشه ازدواج کنه بهتره یا ازدواج کنه عاشق بشه؟

در ازدواج می خوام عقلانی شروع کنم و با احساس پیش برم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)