سلام

من یه دختر 19 ساله هستم . در ازدواج کلا میخوام عقلانی شروع کنم و با احساس پیش برم... اما الان عقلم جواب نمیده نیاز به راهنمایی دارم .

یک سال هست که پسری به من علاقه مند شده و تو این یک سال بارها سعی کرده با من آشنا بشه ، من از قیافش بدم نمیادخوبه و به مکانیکی اشتغال داره .

من تو این یک سال پیشنهادش رو رد کردم چون فکر کردم شاید موقعیت بهتری پیش بیاد یا پشیمون شم ، به تازگی اومد و بهم ابراز علاقه کرد و دوباره درخواست دوستی کرد اما من بهش گفتم بهش علاقه ای ندارم ، اون هیچی نگفت خیلی ناراحت شد و بی هیچ حرفی رفت ... .

بعدش من حس خیلی بدی پیدا کردم اصلا غم دلم رو گرفت ... الان برگردوندن کاری نداره اما نمیدونم برم سراغش یا نه ، نمیدونم چه کار کنم هیچ شناختی ازش ندارم نمیدونم چطوریه منم ازش خوشم میاد ... البته عاشقش نیستم .

من شرایط مالی برام مهمه ... نمیدونم شرایطش چطوریه اما به نظر معمولی میاد ، من تربیت معلم درس میخونم و قصد دارم در آینده پیشرفت کنم ... استاد دانشگاه یا برنامه نویس و یا معلم زبان ... به اینا فکر میکنم .

به همین خاطر میترسم بعدا من یه آدم درست حسابی شم و اون یه آدم معمولی بعد بگم چه اشتباهی کردم هم زندگی خودم نابود شه هم اون . البته من حتی اگه تا دکترا هم بخونم تحصیلات همسرم برام مهم نیست همین که فهمیده باشه کافیه اما دلم میخواد راحت زندگی کنم و با حسرت زندگی نکنم ...

از یه طرفم فکر میکنم اگه با یه آدم سطح بالا ازدواج کنم بعد اون به اندازه ایشون دوستم نداشته باشه یا منو ول کنه یا کلا انقد که کنار این آقا خوشبخت بشم کنار اون نشم چی ؟ من واقعا گیر کردم نمیدونم چیکار کنم...

از طرفی دلمم نمیاد یه رابطه رو شروع کنم بعد ببینم خوب نیست ولش کنم . اون همین الان انقدر منو دوست داره اونوقت که دیگه هیچی خیلی بیشتر اذیت میشه .

اینم بگم من دوست ندارم ازدواج سنتی کنم و میخوام با دوستی و عشق ازدواج کنم .


بیشتر بخوانید ...

رد کردن خواستگارانم به امید ازدواج با پسر مورد علاقم عقلانیه ؟

آسیب های برخاسته از عشقِ قبل از ازدواج

می خوام عاشق بشم، بعد ازدواج کنم

من میتونم با یک ازدواج سنتی عاشق شوهرم بشم ؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد ؟

اگر بعد ازدواج عاشقش نشدم چه گلی به سرم بریزم؟

اومدیم و این عشق بعد ازدواج به وجود نیومد !

آیا عشق بعد از ازدواج از بین میره ؟

ازدواج عاشقانه یا ازدواج عاقلانه

باید عاشق بشم بعد ازدواج کنم یا بعد ازدواج عاشق میشم؟

ازدواج باید عاقلانه باشه نه عاشقانه

کدوم ازدواج با دوام تره ، با عشق یا سنتی ؟

ادم عاشق بشه ازدواج کنه بهتره یا ازدواج کنه عاشق بشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)