سلام

من حدود 7 ماهه که ازدواج کردم. خودم 19 و شوهرم 27 سالشه . ما به صورت سنتی با هم ازدواج کردیم، و اقوام دور هستیم، دوران نامزدی مون شوهر خیلی آدم احساسی بود که باعث میشد باهاش ازدواج کنم...

جمله های قشنگ ( البته نه فقط به خاطر این موضوعات به خاطر چیزای دیگه ) ... بعد از چند وقت از عقدمون رفتارش عوض شد، به یه آدم خشک تبدیل شده ... بهشم میگم چرا عوض شدی میگه من همینم منو اینجوری که هستم قبول کن...

من بهش گفتم نمیتونم تو قبلا اینجوری نبودی بعد میگه اون موقع میخواستم کارم بشه... واسه همین خیلی ازش ایراد میگرفتم مدام به رفتاراش واکنش نشون میدادم... چرا اون کارو کردی چرا این کارو نکردی ؟... سره این موضوع رفتارش خیلی سرد شد، بیش از اندازه...

الان دو بار به من گفته ازت خسته شدم، و اینکه ما خیلی با هم فرق میکنم، میترسم زندگیم از هم بپاشه ... دوسش دارم، و فک میکردم اونم دوسم داشته باشه ولی به خاطر این حرفاش اعصابمو ریخته بهم... و فکر میکنم ازم خسته شده...

بهش گفتم باشه میشم اونجور که تو میخوای، دیگه گیر نمیدم، فقط تمومش کن... اونم سرش گیج رفته میگه ، تو نمیتونی بشی، اگه میخواستی بشی تا حالا شده بودی... خلاصه کلافم کرده و اینم بگم که اون تهران زندگی میکنه من شیراز ، و از هم دوریم.

من دوسش دارم، و همینطور زندگیمو ... نمیخوام اینجوری باشه، و این جوری از هم سرد بشیم... نمیدونم الان باید چیکار کنم؟! راهنماییم کنید

ممنون از همتون


مرتبط:

احساساتی بودن مرد خوبه یا بد؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

دختر مورد علاقه م میگه از لحاظ احساسی قانع نشدم

توقع دارم نامزدم با من هم احساسی برخورد کنه

احساس می کنم محبت های شوهرم از روی وظیفه است نه علاقه

چکار کنم که شوهرم به حرف بیاد و احساسش رو بهم بگه

مردِ ایده آل شما مغروره یا احساساتی؟

قبل از ازدواج چطور میتونم بفهمم که خواستگارم احساسی هست یا نیست؟

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

از دید خانم ها من یه مرد خشن و بی احساسم ؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

خانم ها با کدام رفتارهای شوهر احساس می کنند ملکه خانه هستند

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

من احساساتی ام و شوهرم درست نقطه مقابل من

شوهرم مشکل نسبتا شدیدی در ابراز احساسات اش دارد


بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)