با سلام

یادم هست خانم عروس خلیج فارس در یکی از نظرات شون گفته بودند که شوهرشون دست و پیشونی ایشون رو می بوسه و ایشون با این کار احساس می کنند ملکه خانه هستند و یک سری کارها هستند که ممکنه برای مردها خیلی به چشم نیاند ولی تو زندگی زناشویی برای خانم ها خیلی خیلی خیلی مهمه
 
خانم های محترم این سایت

لطفا شما هم از این نمونه کارها را که به ذهنتون می رسد رو بیان کنید

از وقتی که برای گذاشتن نظرات می گذارید ممنونم

همیشه سلامت باشید

مرتبط:

احساساتی بودن مرد خوبه یا بد؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

دختر مورد علاقه م میگه از لحاظ احساسی قانع نشدم

توقع دارم نامزدم با من هم احساسی برخورد کنه

دوران نامزدی شوهر خیلی آدم احساسی بود ، الان سرد شده

احساس می کنم محبت های شوهرم از روی وظیفه است نه علاقه

چکار کنم که شوهرم به حرف بیاد و احساسش رو بهم بگه

مردِ ایده آل شما مغروره یا احساساتی؟

قبل از ازدواج چطور میتونم بفهمم که خواستگارم احساسی هست یا نیست؟

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

از دید خانم ها من یه مرد خشن و بی احساسم ؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

من احساساتی ام و شوهرم درست نقطه مقابل من

شوهرم مشکل نسبتا شدیدی در ابراز احساسات اش دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)