با سلام خدمت تمامی اعضا

بنده تو مرحله آشنایی قبل از ازدواج هستم و شدیدا نیاز به راهنمایی شما عزیزان دارم . بنده مدت 1 ماه هست که در حال آشنایی قبل ازدواج به شکل سنتی هستم و با طرف مقابل 3 جلسه 1 و نیم ساعته صحبت کردم. 

این آقا دارای تحصیلات ارشد و کارمند ارگان دولتی هستند، از خصوصیات اخلاقی شون اینه؛

آدم بسیار صبور با آستانه تحمل بالا، فرزند خانواده کم جمعیت، آرام، کم حرف و درونگرا، سالم و صادق، دارای انعطاف و سازگاری زیاد، عاری از عصبانیت و یکدنگی، و بسیار مورد تائید اطرفیان هستند. 

از لحاظ اعتقادات و تحصیلات هم کفویت داریم. بنده هم شخصیت آروم و درونگرا و کم حرفی هستم ولی خانواده پرجمعیت و گرمی دارم. مسئله ای که برای من دغدغه شده این هست که احساس میکنم این آقا از لحاظ برون‌ریزی احساسات و داشتن هیجان، آدم ضعیفی هستند چون معیار احساسات برای من بسیار مهم هست و خودم آدم هنری با روحیات لطیف و شاعرانه هستم. 

چطور باید در ادامه جلسات راجع به این قضیه به یقین برسم و به حدش پی ببرم (لطفا مثال ها و طرح سوال های کاربردی بفرمایین).آیا زندگی با چنین افرادی یکنواخت هست؟ قصد رفتن به مشاوره قبل از ازدواج دارم.

پیشاپیش از راهنمایی کاربردی عزیزان سپاسگزارم.


مرتبط:

پسر مورد علاقه م ازم می خواد بعد از ازدواج هم مادرش باشم هم همسرش

مامان بازی برای شوهر ممنوع !

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه ؟

احساس آقایون در قبال شنیدن عبارات محبت آمیز

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه ؟

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

آقایون ، شما رو به خدا بعد از ازدواج هم با احساس باشید

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)