سلام به همگی

جدیدا سخنرانی از آقای دکتر شاهین فرهنگ دیدم که ایشون گفتن خانم ها لطفا مامان بازی برای شوهرتان در نیارید !!!! و به جای همسری کردن و معشوقه اش بودن مادرش نباشید !!

و همچنین در کتاب رازهایی درباره مردان نوشته باربارا دی آنجلیس هم این موضوع و گفته ( تو همون سخنرانی اسم این کتاب و شنیدم و دانلودش کردم ) . قبل اینکه این سخنرانی رو ببینم اصلا در این باره چیزی نمیدونستم و مرتکب اشتباهات فراوانی شدم .

من به رفتارهای خودم که با شوهرم که فکر کردم دیدم راست میگه من تا امروز برای شوهرم بیشتر مادری کردم تا اینکه همسرش باشم .

مثلا :

یاد آوری کردن مرتب کارهاش، یادت نره فلان کار رو بکنی ، فلان جا بری و ... انگار که شوهرم یه مرد حواس پرته ، تذکر اینکه صبحانه ناهار شام خوردی و یا اینکه حتما بخوری یادت نره ! ( منو همسرم عقد هستیم و راهمون از هم خیلی دوره ) ، مثل مامانی که نگرانه بچه ش گرسنه نمونه و اگه میگفت مثلا وقت نکردم ناهار بخورم کلی جوش میزدم و سرزنشش میکردم که چرا به فکر خودت نیستی، تذکر دادن نسبت به اینکه لباس چی بپوشه (حالا تو گرما یا سرما ) ، کنترل کردن تغذیه اش که چی بخوره چی نخوره ! ، وقتی پیشم بود هم دائما میگفتم فلان چیز و بخور و اون یکی رو نخور و کی بخور و هزار تا چیز دیگه .

یکی دیگه اینکه اگه کار اشتباهی انجام میداد هر چند کوچیک همش ازش انتقاد میکردم ( درست مثل مامانی که داره پسر کوچولوش رو به خاطر اشتباهاتش تنبیه میکنه ):

آماده کردن لباساش و بردن لباساش به حموم و خیلی موارد دیگه که ندونسته انجام شون میدادم !!! و الان فهمیدم چقدر اشتباه رفتار میکردم و درست مثل مادری بودم که مدام جوش بچه ش رو میزنه و کارهاش رو زیر نظر داره که مبادا اشتباه کنه و شوهرم هم اعتراضی نمیکرد !

البته میگن اولش اکثریت ( نه همشون چون بعضی ها مقابله میکنن با این نوع رفتار در خانم شون ) مردها از این شیوه خوش شون میاد از اینکه یکی مثل مادرشون دائم بهشون برسه و حواسش شش دانگ بهش باشه! و اونا هم میشن همون پسر بچه ای که زنشون میخواد و ظاهرا اعتراضی نمیکنن، اما بعد مدتی احساس عدم آزادی و استقلال میکنن و دیگه این نوع رفتارهای خانم براشون جذاب نیست و به دنبال راهی برای رهایی از اون میگردن ( حتی ممکنه سمت خانم دیگه ای برن که واسه شون حس معشوقه بودن و ارضا کنه )... چون برای هیچ مردی همبستر شدن و زندگی کردن با زنی که مثل مادرشه براش جذاب نیست!

برای خانم ها هم اعتماد و تکیه کردن به مردی که مثل پسر بچه است و مسئولیت کارهاش و به عهده نمیگیره و به یکی نیاز داره که مدام کارهاشو بهش یادآوری کنه هیچ جذابیتی نداره! ( البته مقصر خود خانم بوده که باعث بروز همچین شخصیتی تو همسرش شده ) و این میشه شروع اختلافات و دعواها !

خانم ها و آقایون محترم لطفا اگه نظری یا تجربه ای در این باره دارید بگید

خیلی ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تجربیات زوج های موفق (۳۲ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)