سلام خدمت  دوستان

پسری 28 ساله هستم تحصیلکرده و شاغل هستم و از نظر خانوادگی از جایگاه اجتماعی خوبی برخور دارم. الان در شرایطی هستم که میتونم از عهده اداره یک زندگی بر بیام و به اون بلوغ فکری رسیدم.

ولی یه مورد توی زندگی من هست که نمیدونم دخترا نسبت بهش چه نظری دارن چون اهل دوستی نبودم و همیشه برام سوال بوده. پدربزرگ بنده در شهرستان از خوانین بودن و اسلحه شکاری داشتن و این قضیه به صورت موروثی ادامه داشته و منم اسلحه شکاری جواز دار دارم.

ولی واقعا آخرین باری که دست بهش زدما یادم نیست. 7 یا 8 سال پیش اگه میرفتیم شهرستان مسافرت شاید شکار میرفتیم اونم به خاطر سن و سالم بود. در ضمن تو شهرستان موتور تریل دارم که اونم  خیلی ساله سوار نمیشم. ولی خب دوستشون دارم!! حتی الانم که بایگانی شدن. ولی واقعا دیگه کنار گذاشتم.

سوالی که از خانم ها دارم اینه اگه تو خواستگاری این موضوع را مطرح کنم اون دختر خانم در مورد من چی فکر میکنن؟ یه ادم خشن؟ بی احساس؟

خیلی نگرانم چون از طرفی مادرم همیشه با پدرم مخالف بوده. ولی من واقعا فقط ازشون نگهداری میکنم.


مرتبط:

احساساتی بودن مرد خوبه یا بد؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

دختر مورد علاقه م میگه از لحاظ احساسی قانع نشدم

توقع دارم نامزدم با من هم احساسی برخورد کنه

دوران نامزدی شوهر خیلی آدم احساسی بود ، الان سرد شده

احساس می کنم محبت های شوهرم از روی وظیفه است نه علاقه

چکار کنم که شوهرم به حرف بیاد و احساسش رو بهم بگه

مردِ ایده آل شما مغروره یا احساساتی؟

قبل از ازدواج چطور میتونم بفهمم که خواستگارم احساسی هست یا نیست؟

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

خانم ها با کدام رفتارهای شوهر احساس می کنند ملکه خانه هستند

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

من احساساتی ام و شوهرم درست نقطه مقابل من

شوهرم مشکل نسبتا شدیدی در ابراز احساسات اش دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)