سلام

میخواستم بدونم پسرها وقتی با دختری شوخی میکنن عموما این شوخی کردن شون برای چیه؟، معمولا هدف خاصی از شوخی کردن شون دارن؟، اصلا چه جور پسرهایی شوخی میکنن با دختر و حرف مثلا خنده دار میزنن؟

راستش یکی دو بار کنار پسر مورد علاقه م که نشسته بودم شوخی میکرد و شوخیش به نظرم اصلا خوب نبود و حتی خوشم نیومد و دلخور هم شدم. ولی چیزی نگفتم دیگه. به نظرتون عمدی شوخی کرده که منو برنجونه یا نه منظوری نداشته؟، البته شوخی بد نه ها. منظورم این نیستش. مثلا یه حرف بی مزه ای که اصلا به دلم ننشست حرفش. کلا توی رفتارهاش بی ملاحظه ست. یا مثلا یه بار که توی اسنپ نشسته بودیم دستش به دستم خورد و احساس کردم به عمد کاری کرده که این اتفاق بیافته. به نظرتون من اشتباه میکنم و سخت گرفتم یا نه واقعا ممکنه منظوری نداشته؟

در کل نمیتونم بفهمم منظور پسر مورد علاقم از شوخی کردن و حرف خنده دار زدن چیه، یه مثال میزنم براتون. مثلا اگه احوال پرسی کنیم اول ساعت کلاس که وارد میشیم بپرسه خوب هستید ان شاء الله میگم ممنون ولی اگه بگم مثلا یه کمی درس ها زیاده و خوب طبیعیه که خیلی هم خوب نباشیم دیگه آقای فلانی و خیلی هم عادی و بدون هیچ شوخی گفته باشم، تو جوابم میگه خوب بهتر که خوب نیستید.

یا مثلا اگه بگه دیگه جزوه رو لازم ندارید؟ و من بگم نه دیگه نیازی نیست بهش فعلا. میگه آخیش خدا رو شکر که دیگه لازم ندارید. یا مثلا وقتی بگم دیگه سوالی نیست میگه بهتر که نیست ما هم کمتر اذیت میشیم و با شوخی و خنده میگه. حالا واقعا نمیفهمم داره کنایه میزنه و میگه یعنی واقعا مزاحم میشی همه ش جزوه میگیری یا امیدوارم همیشه مریض باشی و دانشگاه نیای ریختت رو نبینیم یا نه مثلا شوخی میکنه که یه چیزی همین جوری گفته باشه؟

راستش رو بخواید اصلا خوشم نموید از این شوخی ها و از درون معذب و ناراحت میشم. اگه تجربه مشابه دارید بگید مخصوصا آقایون که خودشون بهتر میشناسن خودشون رو و خانم هایی هم که تجربه دارن از برخورد با مردان اینطوری. 

مرسی

 

مرتبط:

ازدواج با پسری که با شوخی مجلس رو گرم میکنه

نظر دختران در مورد پسران مجلس گرم کن چیه ؟

شوهر شوخ و دوست داشتنی چطوریه؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

شوخی های خطرناک و ترسناک، جرم محسوب میشه ؟

چطوری جلوی شوخی های ناجور دوستم در جمع رو بگیرم ؟

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

اهل هر شوخی ای نیستم

چیکار کنم آدم شم، بشم همون پسر شیطون و شوخ ؟

دوست دارم مثل بیشتر دختران، زبون باز و شوخ باشم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)