سلام

پسری هستم ۱۹ ساله در یکی از دانشگاه‌های خوب تهران مهندسی کامپیوتر می‌خوانم و ترم دوم هستم.

شاید ظاهراً خیلی مذهبی به نظر نیام امّا سعی می‌کنم از گناه تا حد توانم دوری کنم نماز روزه هم که به جای خود ولی زیاد اهل مستحبات مثل قرآن خواندن و دعا خواندن و روضه رفتن (متأسفانه) نیستم.

نیاز عاطفی که دارم خیلی اذیتم می‌کند امّا خدا را شکر تا حالا به دوستی با جنس مخالف کشیده نشده ام. اکثر دوستانم یه نفر رو دارند حتی یک بار به خاطر اینکه به همراه آنها به دیدن دوست دختران شان نرفتم تحقیرم کردند. 

با خود فکر کردم حالا که دنبال دوستی نیستم حداقل کمی از موانع ازدواج خود را بر طرف کنم، به خاطر همین مشغول تدریس المپیاد شدم شاید ماهی دو تومن درآمد داشته باشم، حتی سعی می‌کنم گاهی اوقات مهارت‌های همسرداری یاد بگیرم. نمی دانم شاید فکر کنید دهنم هنوز بوی شیر میده شاید هم...

با خود فکر می‌کنم چرا باید تا چند سال دیگر در خودم بسوزم و منتظر باشم تا حداقل لیسانسم تمام شود که بعد شاید بتوانم ازدواج کنم شاید هم بیشتر باید منتظر بمانم، نمی دانم. بعضی اوقات که خیلی حالم بد می‌شود یاد آن آیه قرآن می افتم که می‌گوید پاکان برای پاکان هستند و ناپاکان برای ناپاکان امّا بعد با خودم می‌گویم چه بسا شاید خدا خواست با دادن همسری ناپاک امتحانت کند و حس می‌کنم دیگر توان آن را ندارم. هدفم از درس خواندن، تدریس و هر کار دیگر که انجام می‌دهم شده درست کردن موقعیت خوب برای ازدواج 

لطفاً برای بیرون آمدن از این موقعیت یا انجام کاری برای تسهیل و یا تسریع ازدواج راهنمایی ام کنید. 

التماس دعا


مرتبط با نیاز عاطفی آقایان:

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

آیا پسر میتونه نیاز جنسی و نیاز عاطفی رو همزمان داشته باشه؟

دوست دارم شوهرم اولویت اولش در ازدواج نیاز عاطفی باشه

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

فشار جنسی کم بود، نیاز عاطفی و حس تنهایی هم اضافه شد

چی به جای دوست دختر میتونه نیاز عاطفی من رو برطرف کنه؟

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

پسران، با نیاز عاطفی تون چکار میکنید؟

چه چیزهایی نیاز عاطفی پسران رو بر طرف میکنه

دلم میخواد برای رفع نیاز عاطفی یه خانم تو زندگیم باشه

نیازهای عاطفی مردان به چه صورت هستش؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نیاز عاطفی پسران (۱۹ مطلب مشابه)