با سلام

دختری ۲۰ ساله ام که تقریبا ۲ ماه میشه که یه پسر ۲۲ ساله که شرایط ازدواج هم داره و به نظر  پسر خوبی میاد، بهم ابراز علاقه کرده و قراره ۳ ماه دیگه بیاد خواستگاری. یعنی خانواده ام هنوز چیزی نمیدونن و خودشون بهم گفتن دو ماه دیگه با خانوادش میاد خواستگاری.

حالا سوال من اینه که من هیچ شناختی از این پسر ندارم. درسته همشهری هستیم و خیلی هم منو دوست داره. ولی نه خودش رو میشناسم و نه خانواده اش رو! که بخوام تو این ۳ ماه به ایشون فکر کنم! (کلا اخلاقم این طوریه که عقلانی تصمیم میگیرم همیشه ... نه احساسی!) و به تازگی یکی از دوستان شون رو تو اینستاگرام پیدا کردم که همسن خودشونن و پسر مذهبی به نظر میاد.

دوستش از اون هایی هستش که خودش رو خادم حضرت زهرا(س) و حضرت رقیه (س) میدونن و به نظر پسر مورد اعتمادی میاد، (از تو پیجش فهمیدم فقط) و وقتی تو دنبال کننده هاش نگاه میکردم، هیچ دختری رو دنبال نمیکردن.

در حالی که تیپ های لاکچری میزنن. میخواستم ازتون بپرسم که آیا کار خوبی میکنم که برم تو اینستا از این پسره در مورد خواستگارم سوال بپرسم؟، مثلا ازشون در مورد اخلاقیات و خانواده و کلا در مورد خواستگارم، ازشون سوال بپرسم؟

چون که با هم دوست هستن اون جوری هم که به نظر میرسه همدیگه رو میشناسن ولی زیاد هم صمیمی نیستن)، بعدش هم قسم شون میدم که به خواستگارم چیزی نگه و یه وقت بد نشه. کار خوبیه یا نه که برم از دوست شون سوال بپرسم در موردش تا خیالم راحت شه؟ 

آقا پسرها هم لطفا نظر بدن. یه وقت بد نشه که برم از دوست شون سوال بپرسم. اگه بد هستش این کار، لطفا راهنماییم کنین که چطوری ازشون بپرسم که یه وقت زشت نباشه.

چون که من خودم دختری هستم که تا حالا با هیچ پسری دوست نشدم و کاملا محجبه هستم. به خاطر همین گفتم با شما عزیزان مشورت کنم که این کار رو بکنم یا نه.

ممنون که وقت گذاشتید.


مرتبط با دادن قول ازدواج به دختر:

هر وقت گفتم بیا خواستگاریم گفته نمیتونم

عاشق پسری شدم که میگه چیزی ندارم بیام خواستگاری

پسری که عاشقم شده، ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاری

یه پسر با دختری که باهاش رابطه جنسی داشته ازدواج میکنه؟

چطوری به مامانم بگم که عاشق یه پسر دیگه شدم؟

صبر کنم یا رابطه م رو باهاش تموم کنم؟

پسر مورد علاقه م میگه صبر کن، میترسم نیاد خواستگاری

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) قول و قرار ازدواج در آینده (۱۴ مطلب مشابه)