سلام

3 ساله که با یه پسری دوستم. می خوام بدونم چرا ازم خواستگاری نمیکنه؟، هم دیگه رو خیلی دوست داشتیم. هر وقت گفتم بیا خواستگاری گفته نمیتونم هر دفعه یه بهانه آورده که نشون بده علی رغم اینکه خیلی دوست داره ولی نمیتونه. 

همون حرف های همیشگی همه پسرها...تا میگه یه چند روز قهر میکنم باهاش خودش منت کشی میکنه. همه چیزو میشکنه سر من. که تو دوسم نداری. اره برم گم شم. چرا جوابم رو نمیدی. حتی چند بار خواستگار داشتم شب تا صبح پیام داده و حتی چند بار گریه کرده که بدون تو من چیکار کنم.من لیاقت ندارم و این حرفا. تا من دوباره برگشتم. دوباره خوب شدیم. 

با چند تا معذرت خواهی و یه مدت خیلی خوب میشیم. می میریم واسه هم. تا حرف ازدواج میشه میکشه عقب. این دفه میگه من میترسم نتونم. میگه یه خودم اعتماد ندارم فکر میکنم اون مردی که تو میخوای نیستم. میگه از ازدواج کردن میترسم. میگه تو بچه ای نمیفهمی. زندگی سخته. احساساتی تصمیم نگیر. با چیزایی که توی اینترنت خوندم میگم یا کلا دوست نداره یا واقعا ازون دسته پسرایی هست که ترس از مسولیت دارن و نمیتونن تصمیم بگیرن.من واقعا کلافه شدم ازین وضعیت.نه طاقت وتحمل دوری وجدایی رو دارم و نه دلم میخواد که از دستش بدم. واقعا دوسش دارم. میخواستم بپرسم چیکار کنم؟ چطوری بفهمم که می ترسه یا دوسم نداره. چه راهی به ذهن تون میرسه؟

مرتبط با دادن قول ازدواج به دختر:

عاشق پسری شدم که میگه چیزی ندارم بیام خواستگاری

پسری که عاشقم شده، ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاری

یه پسر با دختری که باهاش رابطه جنسی داشته ازدواج میکنه؟

چطوری به مامانم بگم که عاشق یه پسر دیگه شدم؟

صبر کنم یا رابطه م رو باهاش تموم کنم؟

پسر مورد علاقه م میگه صبر کن، میترسم نیاد خواستگاری

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)