سلام 

من با یه آقایی ۴ ماهه آشنا شدم، خانوادم بی اطلاع هستن، این آقا سربازی نرفته و سیگار میکشه، من دوست دارم ازدواج کنم میدونمم این آقا کیس مناسبی برای من نیست ولی من دوستش دارم.

دوست دارم ازدواج کنم ولی تا اسم خواستگار میاد جواب منفی میدم، بعدش خودم پشیمون میشم از کارم. سر در گم موندم ،این آقا هم به من میگن یه کم صبر کن، میترسم نیاد خواستگاری، سن من کم کم به ۳۰ نزدیک میشه. یه کتابی معرفی کنید یا راه حلی بدید من چیکار باید بکنم .


مرتبط با دادن قول ازدواج به دختر:

عاشق پسری شدم که میگه چیزی ندارم بیام خواستگاری

پسری که عاشقم شده، ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاری

یه پسر با دختری که باهاش رابطه جنسی داشته ازدواج میکنه؟

چطوری به مامانم بگم که عاشق یه پسر دیگه شدم؟

صبر کنم یا رابطه م رو باهاش تموم کنم؟

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) قول و قرار ازدواج در آینده (۱۴ مطلب مشابه)