سلام

ممنون از محیطی که فراهم کردید که ما سوالات مون رو بپرسیم. چند ماهه که نامزد کردم و عشق و علاقه ی زیادی بین من و نامزدم وجود داره ، طوری که حتی یه لحظه بدون هم ادامه ی زندگی واسمون غیر ممکنه.

چند روز پیش یکی از فامیل ها آدرس یه سید رو داد به مامانم که برید استخاره کنید و هر کی رفته پیشش محال بوده که بهش دروغ گفته باشه .

ما هم رفتیم و از روی حروف ابجد گفت که ستاره هاتون به هم نمیخوره و حرف های ناراحت کننده ای در مورد آینده زد، اما با استخاره از روی قرآن گفت که خوب اومده. چند روزه که واقعا ذهنم آشفته شده .

همه میگن که حروف ابجد خیلی راسته و اگه دو نفر ستاره هاشون جفت نباشه زندگی خوبی نخواهند داشت.

خواهش میکنم جواب بدید

ممنون

 

مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)