سلام

من یک خانم متاهل هستم , مدتی است که دچار یه سری مشکلات زنانه شدم , به چندین پزشک خانم توی شهرمون هم مراجعه کردم اما مشکلم برطرف نشد ....

توی شهر ما یه پیرمرد متخصص زنان هست که خیلی از خانم ها میرن پیشش و کلی از کارش تعریف میکنند و به من هم توصیه کردن برای مشکلم برم پیشش , اما من خجالت میکشم برم پیش یه دکتر مرد , از طرفی برای حل مشکلم هم چاره ایی ندارم ......

میخواستم بدونم از خانم ها کسی تجربه این کار رو داره و اگه داره یکم توضیح بده که چه جوری بوده و من باید چیکار کنم ...

اینم بگم که همسرم توی این کارها دخالت نمیکنه و امکان رفتن به یه شهر دیگه هم تقریبا صفره ...

ممنون میشم راهنمایی کنید

مرتبط:

بحث در مورد مراجعه خانمها به دکتر مرد

چرا پزشکان مرد در حین عمل زایمان زنان حضور دارند؟!

کجای دین گفته پزشک محرم آدمه بجز در موارد خیلی خاص

ارتباط با نامحرم :

نوع رفتار در برابر نامحرمانی که بزرگتر یا کوچکتر از ما هستند

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)