من مدتی هست، دارم این سایت های صیغه رو چک میکنم، صیغه 1 ساعته غیر مدخوله، یا کلا ماهیانه که حتی خانوم خودش خونه داره!!

 
البته مثلا 200000 تومن هزینه معرفی می گیرند، و یک مورد که بهترین کیسیشون بود، تحصیل کرده اروپا 31 ساله ماهیانه 2 میلیون
با قد 170 و وزن یادم نیست
خواستم بدونم کسی تا الان این سایتا رو امتحان کرده به نتیجه رسیده باشه؟
 
من کارشناسی ارشد و کارشناسی مهندسی از یکی بهترین رشته و بهترین دانشگاههای دولتی تهران هستم اسم نمی برم تابلو میشه!!!
اما خوب شرایط ازدواج دائم برام مهیا نمیشه
بعلاوه تکلیف خودم رو هم نمی دونم، دکتری برم، بمونم، کلا خیلی هم مقیدم، ....
 
ولی میخواستم دیگه از دست این گناه خ ا راحت بشم!!!
من چندتا تست مزاج رو دادم
درجه آخر از گرم مزاجی هستم!!!!
دیگه نمی دونم چیکار کنم
اگر کسی از این سایتا استفاده کرده، و جواب گرفته، ممنون میشم راهنمایی کنن، اقلا ما هم از راه حلال به خودمون برسیم.
 
با تشکر
 
مرتبط:

 

آیا ازدواج موقت میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟

 ازدواج موقت یا زنا ؟

ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"

بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟

اگر ازدواج موقت عاقلانه باشد ضرر نخواهد داشت

آیا شرایط برای رواج ازدواج موقت فراهم است ؟

آقایون با کی میخوان ازدواج موقت کنن؟!

آزمایش های قبل از ازدواج دائم رو موقع ازدواج موقت هم میگیرن ؟

آیا به همسر آینده ام بگم که با چند خانم ازدواج موقت کردم ؟

احساس خانم های متاهل نسبت به ازدواج موقت شوهر با یک زن بیوه

خانواده دختر، از سوابق ازدواج موقت پسر باید آگاه بشن ؟

مخالفت دختران با پسران متعه کننده ، مخالفت با حکم خداست ؟

اگر پسری بیاد خواستگاری تون که قبلا صیغه داشته جواب تون چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)