با سلام

مردی 34 ساله و مجرد هستم و کاملا مقید به صداقت و راستگویی حتی اگر به زیانم باشه .

من تا حالا چندین خانم دوست بودم که باهاشون سکس کردم ( البته به لطف دهن لقی همسایه ها مادرم هم در جریان هستند ) میخواستم از خانومها بپرسم موقع ازدواج آیا صادقانه از این روابط با همسرم صحبت کنم یا جز و اسرار مگو باشن ؟

واقعیتش اصلا دوست ندارم مطلب پنهانی در زندگیم باشه که از افشا شدنش در هراس باشم . و از طرفی شاید هم حق همسرمه که از گذشته من باخبر باشه

لطفا خانومها مشاوره بدن و راهنمایی کنن

باتشکر

 

---

توضیح :

سلام

در متن سوال ایشون حرفی از متعه نزدند و گفتند با چند " دختر " سکس کردم . بنابراین بنده از لفظ "زنا" استفاده کردم . بعدا اومدند گفتند که زنا نبوده .

دوستان جدیدی که نظرات رو می خونن بدونن کسانی که در مورد زنا صحبت کردند به خاطر متن اولیه بوده .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)