سلام

عده ای از خانم ها با این موضوع دست به گریبان هستند . دوست دختر داشتن شوهر ، علت های مختلفی داره که صد البته هیچ کدوم دلیل موجهی نمی تونه باشه .

من باب پیشگیری از این موضوع ، برخی از علت هایی که مردان دوست دختر دار عنوان می کنند رو خدمت شما عرض می کنم :

1 - یکی از علت ها این که اون ها با هدف انتقام از خانم شون دوست دختر میگیرن ، میگن متوجه شدم که خانمم با دوست پسر سابق ، نامزد سابق یا ... هنوز در ارتباطه یا با مرد نامحرمی گرم میگیره ، به همین خاطر با دوست دختر گرفتن می خوان کار خانم شون رو تلافی کنن .

2 – همسرشون رو با خانم های دیگه مقایسه می کنن ، چون که از لحاظ ظاهری یا رفتاری ، خانم شون اون طوری که می خوان نیست ، رو میارن به یکی از همون هایی که تو خیابون چشمشمون رو گرفته ! تجربه ثابت کرده که چنین مردان در صورت عدم تغییر رویه ، به سراغ سومی و چهارمی و ... هم خواهند رفت !

3 – کمبود محبت از جانب خانم یکی دیگه از علت هایی هستش که عنوان می کنن . خانم شون ممکنه به هر علتی مثل اشتغال ، تفریحات پی در پی و ... وقت کمی با اونا بگذرونه .

4 – رابطه اشتباه !
دوستی قبل از ازدواج به دلایل مختلفی که قبلا عرض شده یکی از علت های اشتباه در انتخاب همسر محسوب میشه . ازدواج از سر دلسوزی یا از سر جوانمردی نمونه هایی از این گونه اشتباهات هستش . بعد از ازدواج وقتی شرایط عادی شد مرد از انتخابی که کرده پشیمون میشه ، و ...

5 – یه پسر ممکنه به هر دلیلی با خانمی ازدواج کنه که به زعم خودش سطح پایینی داره ، مثلا تحصیلات یا وضع مالی اون خیلی بالاتر از خانمه ، مرد وقتی می بینه به قول معروف کلاس خانمش پایینه ، خوشش نمیاد باهاش دمخور بشه ، یا خجالت میکشه اونو به جمع های دوستانه یا خانوادگی ببره . بنابراین این حق رو به خودش میده که با یه دختر باکلاس ! رابطه برقرار کنه !!!

6 – جنگ اعصاب با خانم
به هر دلیلی نمی تونه با خانمش رابطه ی عاطفی برقرار کنه و مدام با هم جنگ و دعوا دارن ، بنابراین میرن با یه خانم دیگه ارتباط میگیرن تا به قول خودشون کمبودها رو جبران کنن .

7 – عده ای رگ جوانمردی شون ورم میکنه و میخوان به خانمی که تنهاست ، دختری که شکست عشقی خورده ، خانمی که سر پناه نداره و ... کمک کنن . بعد از مدتی حس می کنن که ای دل غافل ! ، وابسته شدن ، یا طرف مقابل وابسته شده ، در نتیجه ... !

برای پیشگیری از چنین وقایعی قدم اول اینه که انتخاب درستی صورت بگیره ، به اندازه ی کافی در مورد طرف مقابل تحقیق بشه ، در جلسات خواستگاری ملاحظه کاری کنار گذاشته بشه و مذاکرات 1 + 1 به صورت جدی و چالشی انجام بشه .

قبل از خواستگاری نباید انتخاب تون رو نهایی کنید ! چون که جلسات خواستگاری فرمالیته خواهد بود !
موفق باشید


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

همه ش احساس میکنم یه روز خیانت شوهرم رو میبینم

از دخترای قد بلند خوشگل محیط کار شوهرم میترسم

عشق یا شهوت کدامیک؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)