سلام به همه کاربرهای فعال و غیرفعال و نیمه فعال!
چند سوال داشتم از همتون !
1- داریم کم کم به سال جدید نزدیک میشیم! سال 94 سال خوب یا بد یا راکد بود براتون؟ اگه خوب بوده یا بد بوده دلیلش رو بگید؟!!
2- تو سال جدیدی که داره میاد تصمیم به تغییر گرفتین؟ دوست دارین چه تغییری به زندگیتون بدید؟
3- همین الان چند تا از اخلاق های بد تون رو بگین و همین جا قول بدین تو سال جدید بذارین کنار اخلاقای بدتون رو !
4- و در اخر یه توصیه - نصیحت - پند بنویسید که ان شاءالله در سال جدید عمل کنیم بهش!

چاکر شوما (الهام :T-dayسابق)

مرتبط :

سال جدید چه تغییری می خواید در زندگی تون بدید ؟

دوست من تغییر کن و نترس

معذرت می خواهم که قدرت تغییر اوضاع جامعه را ندارم

دلم میگیره از اینکه سال جدید اومد و باز تنها هستم

در سال جدید چه قراری با خدا گذاشتید ؟



مرتبط با تصمیم گیری:

در مواقع حساس زندگی مون چکار کنیم تصمیم اشتباه نگیریم؟

کسی که میتونه بهترین تصمیم رو بگیره خود آدمه

مشکلاتی دارم که نمی دونم چه تصمیمی باید بگیرم

همه ش تو زندگی تصمیم اشتباه گرفتم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

من نمیدونم با عقلم تصمیم بگیرم یا با دلم؟

نمیدونم تصمیمی که گرفتم درست بوده یا نه؟

چکار کنم شوهرم احساسی تصمیم نگیره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) آموزش تصمیم گیری (۹ مطلب مشابه)