سلام خسته نباشید
یه موضوعی برای من این وسط گنگه خیلی دوس دارم نظر بدین و برام روشن بشه . پسرا کم یا زیاد خوشگل بودن دختر براشون مهمه یعنی اگه دختری تمام ویژگی های خوب و داشته باشه اما زیبا نباشه سمتش نمیرن .
از طرفی همش میگن که دختر نباید جلسه خواستگاری ارایش کنه یا دخترا فقط با ارایش خودشونو خوشگل میکنن . خب الان این وسط دقیقا تکلیف چیه؟
نسبت دخترای ذاتا خوشگل به دخترای عادی (نه از نظر من از نظر پسرا) تقریبا 1 به 10  . خب جدا از مسائل دینی و اعتقادیش دختر ارایش بکنه خوبه (به شرط زننده نبودن)یا ارایش بکنه بالاخره یه نتیجه گیری کلی میخوام وگرنه قبلا تو سایت بارها درباره ارایش نکردن صحبت شده اما هیچ نظر محکم و درستی نبوده و بیشتر اونایی که ارایش میکنن جبهه گرفتن که چه اشکالی داره و اونایی ام که ارایش نمیکنن گفتن زیبایی با ارایش به درد نمیخوره و فلان.

ممنون

مرتبط :

مامانم فکر میکنه پسران از دختران ساده تر خوش شون میاد

شوهرم از من میخواد که تو خونه همیشه براش آرایش بکنم

نظر آقایون در مورد آرایش ملایم و حجاب کامل مانتویی

چطوری بهش بگم بیرون از خونه آرایش نکنه ؟

می ترسم اگه بدون آرایش باشم پشیمون بشه

آرایش کردنم برای شوهرم عادی شده

آقایون آرایش نکردن خانمها رو چی تفسیر می کنند ؟

دلم نمی خواد در شب عروسیم خانمم به آرایشگاه بره

آرایش بیشتر و لباس باز تر مساویه با جایگاه اجتماعی بالاتر ؟

پوشش چادر با آرایش و میزان جلب توجه آقایون

از خانمم می خوام بیرون از خونه یه آرایش ملایم بکنه ولی گوش نمی کنه

آرایش کردن دلیل خاصی داره؟

خواستگارم می خواد که قبل و بعد از ازدواج آرایش نکنم

چطور از دخترا بخوایم در خواستگاری بدون آرایش باشن ؟

با آرایش و مو بیرون گذاشتن به جایی نرسیدم

شوهرم هیچ وقت بهم نگفته برام آرایش بکن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

آرایش نکردن دختر مورد علاقم ، مانع ابراز علاقم به اون شده !

آیا پسران در انتخاب همسر، فریب آرایش بعضی از دختران رو می خورند ؟

دلیل آرایش غلیظ بعضی از خانم ها متاهل در مراسم عزاداری چیه ؟

چطور آرایش کنم که یکی در حد خودم گیرم بیاد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)