با عرض سلام خدمت کاربران همیشه همراه و دل سوز خانواده ی برتر

میخواستم نظرتون رو در رابطه با آرایش غلیظ خانمها در ماه محرم و صفر بدونم. همون طور که خودتون شاهد هستید و میبینید بعضی از خانمها و دختر خانمها در هیأت ها و دسته ها با آرایش غلیظ شرکت میکنند خصوصا خانمهای متاهل و یا تازه متاهل شده.

از دیدگاه شما چرا این دسته از خانمها این کارا رو میکنند. یعنی میخوان جلب توجه بکنند یا این که کمبود محبت دارند؟

من با این که در شهرستان زندگی میکنم و یک زن هستم هر ساله شاهد این مسئله بودم. همسر من که میگه آدم بشینه تو خونه و تو ه‍یأت شرکت نکنه سنگین تر و بهتره با وجود این مسائل.

ما خانمها وقتی این مدل زن ها رو میبینیم خوشمون میاد دیگه واویلای مردها! یعنی این جور خانمها تا به حال با خودشون فکر نکردن الان تو چه ماهی هستیم یا داریم میریم تو چه مجلسی یا شهادت چه بزرگواری هست که انقدر آرایش های غلیظی که مخصوص مکان های جشن و سروره رو میکنند و تو مراسم شهادت امام شرکت میکنند؟ 

یا تا به حال با خودشون فکر نکردن که ممکنه این آرایش های غلیظ و پوشش نامناسب شون ممکنه یه جوونی رو تو مراسم ها و دسته ها تحریک کنه و به گناه بیاندازه؟

دیگه برای چی اون خانمهایی که متاهل هستند این کارا رو میکنند؟ اونا میخوان دل کی رو ببرند؟ حالا اگر دختر بودن میگفتیم برای این ، این  کارا رو میکنند تا شوهر پیدا کنند « اگر چه مجلس امام حرمت داره و باید حرمتش حفظ بشه حتی با  با حجاب بودن٬ آرایش نکردن و ساده پوشیدن.» ولی دیگه زن متاهل چرا؟ چرا باید یک زن متاهل همچنین کار هایی رو بکنه؟

متشکرم


مرتبط :

مامانم فکر میکنه پسران از دختران ساده تر خوش شون میاد

شوهرم از من میخواد که تو خونه همیشه براش آرایش بکنم

نظر آقایون در مورد آرایش ملایم و حجاب کامل مانتویی

چطوری بهش بگم بیرون از خونه آرایش نکنه ؟

می ترسم اگه بدون آرایش باشم پشیمون بشه

آرایش کردنم برای شوهرم عادی شده

آقایون آرایش نکردن خانمها رو چی تفسیر می کنند ؟

دلم نمی خواد در شب عروسیم خانمم به آرایشگاه بره

آرایش بیشتر و لباس باز تر مساویه با جایگاه اجتماعی بالاتر ؟

پوشش چادر با آرایش و میزان جلب توجه آقایون

از خانمم می خوام بیرون از خونه یه آرایش ملایم بکنه ولی گوش نمی کنه

آرایش کردن دلیل خاصی داره؟

خواستگارم می خواد که قبل و بعد از ازدواج آرایش نکنم

چطور از دخترا بخوایم در خواستگاری بدون آرایش باشن ؟

با آرایش و مو بیرون گذاشتن به جایی نرسیدم

بالاخره دختر برای ازدواج کردن باید آرایش کنه یا نه ؟

شوهرم هیچ وقت بهم نگفته برام آرایش بکن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

آرایش نکردن دختر مورد علاقم ، مانع ابراز علاقم به اون شده !

آیا پسران در انتخاب همسر، فریب آرایش بعضی از دختران رو می خورند ؟

چطور آرایش کنم که یکی در حد خودم گیرم بیاد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)