دوستان ی سوال دارم!

عروس ناراحت میشه اگه برای مجلس عقد یا عروسی بهش بگی آرایشگاه نرو !؟ منظور این آرایش های سنگینیه ک رو عروس ها تو مجالس اجرا میشه ها!

نه از سر خساست و خرج کم و...... 

از نظر اینکه به عنوان مثال من معتقدم چهره همسر آیندم به دلم نشسته ( انشاالله)  ک شده همسرم دیگه! :

ینی زیبا تر از اون واس من وجود نداشته ک رفتم سراغش! یعنی بدون آرایش اون شخص منو شیفته خودش کرده!

 بنابر این ترجیح میدم تو مجلس عروسیم خودشو تو لباس عروس ببینم!! نه ی عروسک رنگ و وارنگ!

حالا سوال اینجاس ک خانوم ها هم این قضیه رو قبول دارن یا ن!؟

مچکر از پاسخ هاتون


مرتبط :

مامانم فکر میکنه پسران از دختران ساده تر خوش شون میاد

شوهرم از من میخواد که تو خونه همیشه براش آرایش بکنم

نظر آقایون در مورد آرایش ملایم و حجاب کامل مانتویی

چطوری بهش بگم بیرون از خونه آرایش نکنه ؟

می ترسم اگه بدون آرایش باشم پشیمون بشه

آرایش کردنم برای شوهرم عادی شده

آقایون آرایش نکردن خانمها رو چی تفسیر می کنند ؟

آرایش بیشتر و لباس باز تر مساویه با جایگاه اجتماعی بالاتر ؟

پوشش چادر با آرایش و میزان جلب توجه آقایون

از خانمم می خوام بیرون از خونه یه آرایش ملایم بکنه ولی گوش نمی کنه

آرایش کردن دلیل خاصی داره؟

خواستگارم می خواد که قبل و بعد از ازدواج آرایش نکنم

چطور از دخترا بخوایم در خواستگاری بدون آرایش باشن ؟

با آرایش و مو بیرون گذاشتن به جایی نرسیدم

بالاخره دختر برای ازدواج کردن باید آرایش کنه یا نه ؟

شوهرم هیچ وقت بهم نگفته برام آرایش بکن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

آرایش نکردن دختر مورد علاقم ، مانع ابراز علاقم به اون شده !

آیا پسران در انتخاب همسر، فریب آرایش بعضی از دختران رو می خورند ؟

دلیل آرایش غلیظ بعضی از خانم ها متاهل در مراسم عزاداری چیه ؟

چطور آرایش کنم که یکی در حد خودم گیرم بیاد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)