با سلام

سوالی دارم که امیدوارم دوستان نظرشون رو بیان کنن تا شاید من به یه تصمیم برسم.

من حدود یه ساله که تو محل کار جدیدم مشغول به کار هستم. 30 سال سن دارم و درآمد مناسب و آینده روشنی رو در زمینه کاری تصور می کنم داشته باشم.

تو محل کارم یه دختر خانمی هستن حدودا 27-28 ساله که من از روز اولی که اومدم اینجا زیر نظرش دارم و درباره ازدواج بهش فکر می کنم.

دختری زیبا و خوش اندام و خوش برخورد. اما مسئله ای که وجود داره اینه که این خانم با اینکه از نظر اعتقادی زیاد مذهبی نیستن. یعنی موهاشون کمی بیرون از مقنعه است و براحتی با آقایون صحبت و گاهاً شوخی می کنن و می خندن.

اما انگار هیچگونه آشنایی با لوازم آرایش ندارن! یکساله که من ندیدم حتی رژ لب بزنه! آخه مگه میشه دختری با این سن و سال و تحصیلات و موقعیت اجتماعی و روشنفکر هیچ آرایشی انجام نده؟ 

من به عنوان یه مرد با تفکر خاص خودم دلم می خواد همسرم آراسته باشه و آرایش مناسب داشته باشه. اما این خانم با اینکه از هر نظر مطلوب من هست اما این نکته باعث شده من صحبت ازدواج رو با ایشون مطرح نکنم.

ایشون حتی بعضی روزا کاملا تو خودشه و افسرده است و من فکر می کنم به خاطر تنهاییه. شاید بگید بعد از خواستگاری بهش بگو که آرایش کنه. اما من تو زندگی به یه مسئله اعتقاد دارم اونم اینکه که "چاه باید خودش بجوشه. چاهی که آب بریزی توش فایده نداره " دوستان نظراتتون رو بفرمائید شاید من به نتیجه برسم. مخصوصا خانوما بگن که به نظرشون ایشون چرا انقدر در امور آرایشی کوتاهی می کنه؟


مرتبط :

مامانم فکر میکنه پسران از دختران ساده تر خوش شون میاد

شوهرم از من میخواد که تو خونه همیشه براش آرایش بکنم

نظر آقایون در مورد آرایش ملایم و حجاب کامل مانتویی

چطوری بهش بگم بیرون از خونه آرایش نکنه ؟

می ترسم اگه بدون آرایش باشم پشیمون بشه

آرایش کردنم برای شوهرم عادی شده

آقایون آرایش نکردن خانمها رو چی تفسیر می کنند ؟

دلم نمی خواد در شب عروسیم خانمم به آرایشگاه بره

آرایش بیشتر و لباس باز تر مساویه با جایگاه اجتماعی بالاتر ؟

پوشش چادر با آرایش و میزان جلب توجه آقایون

از خانمم می خوام بیرون از خونه یه آرایش ملایم بکنه ولی گوش نمی کنه

آرایش کردن دلیل خاصی داره؟

خواستگارم می خواد که قبل و بعد از ازدواج آرایش نکنم

چطور از دخترا بخوایم در خواستگاری بدون آرایش باشن ؟

با آرایش و مو بیرون گذاشتن به جایی نرسیدم

بالاخره دختر برای ازدواج کردن باید آرایش کنه یا نه ؟

شوهرم هیچ وقت بهم نگفته برام آرایش بکن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

آیا پسران در انتخاب همسر، فریب آرایش بعضی از دختران رو می خورند ؟

دلیل آرایش غلیظ بعضی از خانم ها متاهل در مراسم عزاداری چیه ؟

چطور آرایش کنم که یکی در حد خودم گیرم بیاد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)