سلام خدمت همه ی دوستان نمیخوام زیاد وقتتونا بگیرم ی راست سوالمو میپرسم .

من دختری 18 ساله ام که امسال از ترم بهمن قرار برم دانشگاه ، ببینید دوستان من تو خونواده ای بزرگ شدم که خیلی مذهبی نیست به خاطر همین از همون سنین پایین خیلی راحت ارایش میکردم یا بی حجاب بودم البته نه خیلی افتضاح ولی خوب با حجاب هم نبودم اما اخیرا ی حرفی رو شنیدم که واقعا تصمیم دارم خودمو عوض کنم.

البته نمیخوامم با حجاب بشم ولی میخوام از این چیزی که هستم بهتر بشم . اون حرف این بود که وقتی ی دختر در دوران مجردیش با ظاهرش دل شوهر مردمو بلرزونه مطمئن باشه که بنابر عدالت خدا بعد اینکه ازدواج کرد یکی دیگه دل شوهرشو میلرزونه . من واقعا نمیخوام همسر ایندم با هوس به دخترا نگاه کنه .

اما سوال من اینکه ،

ببینید من ما اگه بخواییم دخترا را از لحاظ زیبایی تقسیم بندی کنیم میتونیم بگیم 90 درصد دخترای ایرانی چهره معمولی دارن که با ارایش تا حدودی زیبا میشن 5 درصد زشتند که با ارایش معمولی میشند 4 درصد زیبااند که با ارایش فوق العاده زیبا میشن 1 درصد هم خیلی زیبااند که اصلا نیازی به ارایش ندارن .

من نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی خدا رو شکر میکنم که جزو اون 1 درصدم ( اینو دیگران میگن نه خودم ) .

شما هم میدونید که پسرای ما اصلا نمیتونم فرق ی چهره ای که ارایش ملایم داره با اونی که نداره رو از هم تشخیص بدن  ، خوب مسلما وقتی من تنها با ضد افتاب و رژ بخوام برم بیرون زیباییم وقتی در حد ارایش غلیظ تو دید از اونجایی که من نمیخوام با افراد مذهبی ازدواج کنم و همینطور برای من چهره همسر ایندم خیلی مهمه نمیدونم چطور آرایش کنم که یکی در حد خودم گیرم بیاد .

از طرفی نمیخوام پسرای مردم رو هم وسوسه کنم خواهش میکنم کمکم کنید چون از وقتی رفتم دانشگاه ی جور باشم و همش رنگ عوض نکنم که همه بگن چه بی جنبه .

(فقط لطفا تو جوابتون همش خدا و دین رو نیارید ممنونم)


مرتبط :

مامانم فکر میکنه پسران از دختران ساده تر خوش شون میاد

شوهرم از من میخواد که تو خونه همیشه براش آرایش بکنم

نظر آقایون در مورد آرایش ملایم و حجاب کامل مانتویی

چطوری بهش بگم بیرون از خونه آرایش نکنه ؟

می ترسم اگه بدون آرایش باشم پشیمون بشه

آرایش کردنم برای شوهرم عادی شده

آقایون آرایش نکردن خانمها رو چی تفسیر می کنند ؟

دلم نمی خواد در شب عروسیم خانمم به آرایشگاه بره

آرایش بیشتر و لباس باز تر مساویه با جایگاه اجتماعی بالاتر ؟

پوشش چادر با آرایش و میزان جلب توجه آقایون

از خانمم می خوام بیرون از خونه یه آرایش ملایم بکنه ولی گوش نمی کنه

آرایش کردن دلیل خاصی داره؟

خواستگارم می خواد که قبل و بعد از ازدواج آرایش نکنم

چطور از دخترا بخوایم در خواستگاری بدون آرایش باشن ؟

با آرایش و مو بیرون گذاشتن به جایی نرسیدم

بالاخره دختر برای ازدواج کردن باید آرایش کنه یا نه ؟

شوهرم هیچ وقت بهم نگفته برام آرایش بکن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

آرایش نکردن دختر مورد علاقم ، مانع ابراز علاقم به اون شده !

آیا پسران در انتخاب همسر، فریب آرایش بعضی از دختران رو می خورند ؟

دلیل آرایش غلیظ بعضی از خانم ها متاهل در مراسم عزاداری چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)