سلام

یه سوال از دختر خانم های گل خانواده برتر دارم.

من 27 سالمه و به لحاظ تحصیلات و اخلاق و ظاهر و... خداراشکر خوبم امّا خب همین طور که می دونیم توی این زمونه دیگه فامیل و همسایه برای کار خیر علیرغم اینکه خیلی تعریف می کنن و آرزوی خوشبختی دارن اقدام نمیکنند که خب این هم یه مشکل این روزهای جوون ها شده.

در هر صورت کاری به این قضیه ندارم

می خوام بدونم دوستانی که براشون خواستگار میره بیشتر از چه روشی بهشون پیشنهاد میشه؟

آیا راوی دارید یا توی صفحه های همسریابی معتبر ثبت نام کردید؟

اگر آره این قضیه را چطور با خانواده مطرح کردید و پذیرفتند که دیگه دوره معرفی های قدیمی تموم شده؟

من حس می کنم خانواده م با این قضیه هنوز راحت نیستن خودشون چند مرتبه بعد از اینکه خواستگار های نا مناسب برام اومد گفتند که باید به راوی بسپاریم که اونی که می خوای را برات پیدا کنند امّا بعدش هر کس میره سراغ زندگیش رو دیگه فراموش می کنن امّا من حس می کنم به خاطر اینکه راحت نیست براشون اقدامی نمی کنند بالاخره غرور دارن و چون تک دختر هستم براشون راحت نیست این کار.

ممنون میشم شما بگید خواستگار هاتون به چه روشی با شما آشنا شدن؟ 

من توی دانشگاه و محیط بیرونم خواستگار داشتم امّا هیچ وقت اونی نبوده که بخوام الآن که دیگه به خاطر کرونا اکثرا خونه هستم و احتمال اینکه غیر از ترک دیوار  کسی عاشقم بشه خیلی کمه.

ممنون از همه شما دختر های نازنین

آقایون هم خواستند نظر بدن به چشم برادرشون بگن آخه یه برادرم دارم که غیرتش برای این روش های نوین خیلی باهاش همکاری نمی کنه هر چند می دونم دلش می خواد خوشبخت بشم.

و خواهش آخر اینکه

لطفا سوال اصلیم رو جواب بدید و وارد حاشیه ها نشید اول روشی که خواستگار میاد دوم اگر روش های جدید هست برخورد خانواده تون چیه.

ممنون از همگی


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟

چرا من حتی یک خواستگار هم سطح خودم ندارم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)