سلام

در سخنرانی آقای دهنوی در مبحث هنر عشق بازی عنوان شده اگه خانم ها یه زمانی تمایل به رابطه جنسی نداشتن اشکال نداره و درخواست شوهرتون رو اجابت کنید و لازم نیست تحریک بشین و به ارگاسم برسین!

میخواستم بپرسم نظر شما در این حالت چیه؟ آیا موافق با آقای دهنوی هستید؟ در اینصورت باعث دلسردی و سرد شدن خانم نمیشه! از طرفی این حدیث که گفته میشه زن باید حتی اگر بر کوهان شتر هست نیاز شوهرشو بر طرف کنه مصداق این حالت هست؟!

و مورد بعدی آقای دهنوی گفتن که باید آقایون خودشونو کنترل کنن و معاشقه رو طولانی کنن و حتما خانم رو به ارگاسم برسونن ایشون گفتند حالا اگه به هر دلیلی مرد ارگاسم شد و خانمش اون‌ وسط موند برای جلوگیری از عوارض برای خانم با زانو و یا انگشتان دست کار دخول رو انجام بدین! میخاستم اول بپرسم این دو مورد به چه شکلی باید صورت بگیره  و چندبار و چطوری؟ و مورده تایید شما است ؟

اوایل ازدواج چقدر احتمال داره خانم ها به ارگاسم برسن یعنی تا چند وقت نمیرسن! به طور میانگین!

خیلی خیلی سپاسگذارم


پاسخ :

سلام

در بحث نیاز به رابطه جنسی زوجین ، سه حالت پیش میاد . زن نیاز داره ولی مرد احساس نیاز نمی کنه ، حالت دوم برعکس اینه و حالت سوم اینه که هر دو نیاز دارند .
منظور آقای دهنوی حالت دوم هستش . مرد نیاز داره ولی زن نیازی احساس نمی کنه . در چنین حالتی تکلیف چیه ؟
در روابط زناشویی و با دید بازتر در روابط خانوادگی یه اصل وجود داره به نام فداکاری ، یعنی زمانی مثلا زن نیاز جنسی داره ولی مرد به دلیل خستگی میلی به رابطه نداره . یه شوهر خوب شوهری هستش که علی رغم خستگی نیاز جنسی همسرش رو تامین کنه .
بچه ها روز جمعه نیاز دارن به تفریح برن ، پدر تمام طول هفته رو کار کرده و روز جمعه رو می خواد استراحت کنه ، ولی برای این که دل بچه ها شاد بشه قید استراحت و خواب رو میزنه و بچه ها رو به تفریح می بره ، این یعنی فداکاری .
برگردیم به سوال شما ، مرد احساس نیاز میکنه ولی زن میلی نداره ، آقای دهنوی میگن زن چون احساس نیاز نمی کنه ، میتونه با هدف تامین نیاز شوهر فداکاری کنه ، بعد از این که شوهرش رو به ارگاسم رسوند ، لزومی نداره که حتما خودش هم به ارگاسم برسه ، البته مانعی نداره ، ولی اگه در چنین مواقعی زن احساس نیاز نکرد لزومی نداره که به خودش زحمت بده .  
سوال دوم ؛
منظورشون تحریک با دست هست.
با توجه به تفاوت سلیقه ها روش های مختلفی وجود داره که زن و شوهر می تونن با آزمایش و خطا ، روش های مورد پسندشون رو کشف کنن .
سوال سوم ؛
بستگی به مهارت شوهر و همراهی زن داره ، اگه زن در مرحله شناخت جنسی با شوهرش همکاری کاملی داشته باشه و شرم و حیا رو موقع خلوت با شوهر کنار بذارید ممکنه کمتر از یک هفته ، زن اولین ارگاسم رو تجربه کنه .
موفق باشید


مرتبط:

قبل از ازدواج در مورد زندگی زناشویی و همسرداری تحقیق کنید

چرا به آموزش زندگی زناشویی به جوون ها کم بها داده میشه ؟

دلایل نارضایتی متاهلان از زندگی زناشویی

زندگی زناشویی جز با پاکی، درستکاری و مهربانی پایدار نخواهد بود

معرفی کتاب در زمینه آموزش مسائل زناشویی

آیا در آموزش مسائل زناشویی افراط نمیشه

بهترین رفتار زناشویی

خسته شدم در زندگی زناشویی معنی ندارد

درخواست راهنمایی در مورد بالا بردن ضریب موفقیت در زندگی زناشویی

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چگونه قلب خانمم را تصرف کنم؟ ( 1 )