سلام دوستان

من پسری ۲۵ ساله هستم که در شرف نامزدی ام و از اون جایی که با هیچ دختری در ارتباط نبودم خیلی خوب محبت کلامی بلد نیستم و نهایتا همین دو جمله دوستت دارم و عاشقتم رو بلدم.

میدونم که موضوع محبت کلامی خیلی مهمه و حتی دریچه ای برای ورود به مسائل جنسی است. از شما می خوام که من رو راهنمایی کنید و جملات محبت آمیز و حتی جنسی ای که می تونه عشق من رو بهش نشون بده رو آموزش بدید.

ممنون از همگی


بیشتر بخوانید ...

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)