سلام
27 سالمه، در شرف ازدواجم. یه ترس تمام وجودم رو گرفته، چند سالی هست دارمش و این روزا داره تشدید میشه. من نحوه برخورد با دخترا رو بلد نیستم، خیلی افراطی هستم توی محبت و فاصله رو نمیتونم رعایت کنم و تشخیص بدم کی محبت کنم کی نکنم، چیکار کنم طرف دلتنگم بشه، اون محبتش رو ابراز کنه من اول ابراز نکنم، مثلا اول من نگم دوستت دارم بعد اون بگه منم همینطور.
مثال خواستین بیشتر واسه تون میزنم ولی فکر کنم منظورم رو گرفتین، میخوام رابطه ام با همسرم جوری بشه که اون ازم سیر نشه ، خسته نشه، ابراز محبت هام براش تکراری نشه، همیشه جذاب باشم براش. چیکار کنم؟ من خودم قبلا دو تا دوستی کوتاه و بی سرانجام داشتم، چون آدم پر احساسی ام و مرد نباید این شکلی باشه حس می کنم دل طرف رو میزنم و واسش زیادی مایه میذارم .
ممنون میشم طریقه رفتار غیر افراطی با خانم ها رو بهم یاد بدین. با مثال بگین. خانما و آقایون متاهل هم بر اساس تجربه های خوبشون کمکم کنن ممنون میشم.


مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نمیخوام حسرت یه رابطه ی جنسی حلال بمونه روی دلم

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

راز اصلی رضایت جنسی آقایان در ازدواج- خانم ها نخوانند


مرتبط با همسرداری مردان:

اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم

راز مطیع بودن زن در مقابل شوهر

احساس می کنم خانمم داره ازم سوء استفاده میکنه

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟

همیشه باید ناز زن رو کشید؟

زن از ناز کردن لذت می بره؟

خانمم دوستم داره ولی بهم کم محبت میکنه

چطوری زنم رو نگه دارم؟

نمیخوام بعدها خانمم برام شاخ بشه و نتونم کنترش کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)