سلام

من 31 سالمه و 6 ماهه ازدواج کردم و خانمم رو خیلی دوست دارم، منزل من که متعلق به خودمه 3 اتاق خوابست و خب الان که ما بچه نداریم 2 تا اتاقش خالیه،

من چون به خاطر شغلم سفر خیلی میرم و عمدتا دیر وقت خونه بر می گردم می خوان تخت تک نفره دوران مجردی که الان خونه پدرمه رو بیارم توی یکی از این اتاق ها و مزاحمتی برای خانومم نداشته باشم و حتی خانومم هم آن یکی اتاق رو برای خودش تجهیز کنه .

حتی این ایده رو هم دارم که اگه خواستیم رابطه داشته باشیم از اتاق مشترکمون استفاده کنیم و هر کسی اتاق خودش رو داشته باشته . از روزی که این ایده رو مطرح کردم خانمم خیلی ناراحت شده و اظهار نارضایتی می کنه . ولی من هر چی فکر می کنم به نظرم ایده بهتری میاد.

چه کار کنم؟

آیا جدا کردن تخت و اتاق برای افراد رسمی تر و بهتر نیست؟ و تخت مشترک زمانی که با هم هستیم؟ یا رابطه ما با این کار ممکنه مشکل اساسی پیدا کنه؟

فقط می دونم توی خارج از ایران همچین جیزی رواج داره اما درستی یا نادرستیش رو نمی دونم.


مرتبط:

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده


مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نمیخوام حسرت یه رابطه ی جنسی حلال بمونه روی دلم

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مسائل زناشویی آقایان (۱۲ مطلب مشابه)