سلام

میخواستم از کاربران محترم بالاخص متاهل ها بپرسم البته مجردها هم نظر بدن که دلایلتون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟؟

اصلا بذارید راحت بپرسم اگه کسی ازتون بپرسه واسه چی ازدواج میکنی به جر رفع نیاز جنسی و عاطفی چه دلایلی دارید که بهش بگید؟؟!!

راستش من انگیزه قوی برای ازدواج ندارم و همش خواستگارامو رد میکنم

طوری شده که دیگه صدای پدرو مادرم داره یواش ویواش در میاد

پدرم که در مورد این مسئله باهام حرف نمیزد و به اصطلاح رو در بایستی باهام داشت دیگه داره صداش در میاد!!!

مادر و پدرم که هیچی صدای فک و فامیل و همسایه ها دوست اشنا ، هر کی مادر و پدرم و می بینه بلافاصله میپرسه خوب چه خبر از دخترتون ؟ عروسش که نکردین؟؟!!! پس کی میخوایید بهمون شیرینی بدید ؟

راستش من خواستگاران زیادی دارم ولی اون انگیزه ای که بالا گفتم رو برای ازدواج ندارم!!!!

وقتی عمیقتر به ازدواج فکر میکنم با خودم میگم اگه ازدواج هم بکنم دیگه نهایته نهایتش 2-3 سال تازگی داره بعدش همه چی عادی میشه!!! و تازه این موقعیه که طرفت کسی باشه که تو میخواییش و به اصطلاح هم کفوت باشه و اگه نباشه که دیگه!!!.... زندگی واسه ات جهنم میشه

البته اینم بگم من بسیار ادم خوش بینی هستم ولی تو مسئله ازدواج یه خورده وسواس به خرج میدم . چون  دو رو بر مو که میبینم طلاق بیشتر شده و اونایی هم که به اصطلاح دارند با هم زندگی میکنند شاید 30 یا 40 درصد از زندگیشون راضی باشند و خیییییلیام که فقط هم خونه اند و طلاق عاطفی!!!!

استادمون میگفت ازدواج اولش شیرینه بعدش دیگه عادی میشه خیلی هم دست و پا نشکونید!!!

حتی بعضی از هم کلاسی هامون هم گفتن که اگه بر میگشتن به دوران مجردی هرگز ازدواج نمیکردند!!!! البته اینو از خیییییلیای دیگه هم شنیدم!!! چون دروان مجردی هم عالمیه هااااااااا

و هیچگاه راحتی و اسایش دوران مجردی با متاهل بودن و فرزند دار شدن قابل مقایسه نیست!!!

و بالاخره این که موارد بالا و انگیزه کم بنده برای ازدواج دستاوردش این بوده که من نمیتونم ازدواج کنم!!!

همش دارم از خدا کمک میخوام که بالاخره محبت یکی رو بندازه به دلمون و ازدواج کنیم دیگه !!!!

.....................................................................

میخواستم نظر دوستان رو در این مورد بدونم بالاخص متاهل ها ، زندگی متاهلی چقد شیرینه و چقدر تلخ؟؟؟

در مقایسه با دوران مجردی چییییییییی؟؟؟؟

اگه بر می گشتید به قبل بازم حاضر به ازدواج بودید؟؟؟

ایا زندگی متاهلی ارزش این هم دنگ و فنگ و دردسرو .... روداره؟؟؟!!

.....................................................................................................

البته منکر این موضوع نیستم که ازدواج موفق میتونه انسان رو رو به سوی خدا بکشه ،‌و ازدواج کردن با یک فرد مومن و با تقوا مسیر زندگی فرد رو عوض میکنه البته در صورتی که خورد اون فرد هم بخواد با تقوا باشه.

و من تنها دلیم بعد از کلی فکر کردن این مورد میتونه باشه  (("بالی برای پرواز بسوی خدا"))

 و این تنها امیدم به ازدواجه والا انگیزه دیگه ای براش ندارم!!!!

التماس دعا


مطالب مرتبط :

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)